kenzky Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Du skjønner jeg har lyst til å kjøpe noe på internett, moren min nekter å legge inn kontonr. og passord på nettet Hvor gammel må du egenlig være for å få et eget VISA-kort? Jeg tror egentlig at aldersgrensen er 18år, men kan man få før ved foresattes underskrift? Og hvor mye koster det? EDIT: Liten skrivefeil Endret 2. november 2005 av kenzky Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Dette har vært tatt opp en masse ganger før, oppsummeringen er at du kan få det uansett alder, dersom foreldrene dine og banken går med på det. Foreldrene dine vil være ansvarlige for ditt forbruk, og banken vil nok helst bare gå med på opplegget om foreldrene dine har en ordnet, solid økonomi. Prisene varierer, men fra 200,- i året er vel kanskje et greit estimat. Endret 2. november 2005 av thomasr Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Man oppgir da ikke passord ved handel med Visa på nettet. Daniel Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Du kan da bestille så mye du vil på internett så lenge du har penger til å hente pakka Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Du kan bestille det meste via oppkrav, trenger ikke visa kort da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Du kan da bestille så mye du vil på internett så lenge du har penger til å hente pakka 5095662[/snapback] Quote of truth. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Bestiller han fra utlandet er det ikke like lett (eks. paly.com og amazon). Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ellers pleier jeg å få det jeg bestiller, sendt som oppkrav Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Du må ha samtykke fra foreldrene dine for å få VISA. Selv blir jeg 18 til sommeren (2006) og har mitt eget VISA allerede nå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 hvis du er 18 trenger man ikke samtykke.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 http://www.sr-bank.no/weblink/felles/wlPro...ment&mid=privat dette er vell det du ser etter Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Du må ha samtykke fra foreldrene dine for å få VISA. Selv blir jeg 18 til sommeren (2006) og har mitt eget VISA allerede nå. 5103206[/snapback] Gratulere så mye.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg