Joachim_F Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Homer, Marge, Bart og Lisa vender tilbake til skjermene, i en serie nye spill utviklet av Electronic Arts. Les mer Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Simpsons har tapt seg de siste sesongene på tv, og spillene har aldri klart å gjøre noen god jobb... Har lite tro på dette prosjektet.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Simpsons som serie er genial og i mine øyne den beste underholdningen på TV Men EA har nå bestemt seg for å ødelegge idyllen. Er nesten fristende å vedde rompa på at det eneste spillet har tilfelles med serien, er navnet. Det er bare typisk EA. Har ingen forventinger til dette spillet for fem flate øre. Hovedgrunnen er EA som utvikler. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det Simpsons bil spillet eller hva nå det var, såkka kakk. Hadde vært fet om de hadde klart å simulere selve Simpsons og laget en skikkelig historie. Jeg har tro at hele byen vil bli tilgjengelig, kanskje til og med Shelbyville? Men jeg får se hvordan det utvikler seg og hva slags gameplay det skal være. Hvis det blir slik jeg beskrev, vil jeg nok kjøpe det. Lenke til kommentar
Gunfreak_old Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 GTA:Springfield. bygger på san andras motoren.(som EA kjøpte for 1 miliard) der er det 3 byer. Springfield, Shelbyville og Capitol City. man er homer og må gjøre oppdrag fra forskjellig factioner, som the powerplant, Fat Tony Fox Tv. ect.. for å få råd til å redde familien som har blitt kidnappet at noen sleminger. her kan man drepe Flanders, barny, moe osv. man kan rane quickymart og leftorium.. mye gøy Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 GTA: Illinois? Men jeg ville savnet muligheten å spille Bart. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Husker INGEN "The Simpsons: Hit & Run"? Det beste simpsons spillet noensinne, med den beste stemningen noen spill noensinne har hatt(Synes jeg, er litt fan av simpsons )? Så ikke kom her og si at alle simpsons spill suger, altså! Lenke til kommentar
Gunfreak_old Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 det beste simpsons spillet var det der man var bart på skateboard, til nes Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 En Simpsons MMORPG hadde vært møkkfett. men oss vanlige dødelige hadde vel måtte t nøye oss med å være statister, mens de kjente fra serien var kun for f.eks utviklerne osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg