kcobain Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hei. Min Dvd brenner av typen Samsung DVD recorder TS-H552U IDE vill ikke lenger brenne. Den fungerte til å lese CD/DVD etter jeg fant ut at den ikke ville brenne men det gjør den ikke lenger. Jeg har oppdatert Firmware og bios. Men det hjalp ikke. Noen som har noen ideer? Endret 2. november 2005 av kcobain Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Ingen som veit hva jeg skal gjøre? Endret 7. desember 2005 av kcobain Lenke til kommentar
molsen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg, men jeg har akkurat det samme problemet selv. Min Samsung TS-H552B har slått seg veldig vrang nå, og vil heller ikke skrive, og leser bare det den føler for. Jeg har riktig nok ikke brukt den på flere måndeder, men det burde tåle det synes jeg. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Takk for at du sa det, da veit jeg ihverfall at det ikke bare er meg. Da tar jeg det opp med Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå