Hidden Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 OMG den er lekker! Figurene beveger øyekulene og greier, skikkelig Doom 3 inspirert grafikkmotor ser det ut til. Prøvde det noen ganger i natt, men var for trøtt til å ta alle ninjaene i starten. Tømte pistol magasinet raskt og plukket opp et sverd.. Mwahaha slice n dice baby! NOFL 2 ser ut til å bli en god del bedre enn enern! Stusset litt først når jeg downloadet demoen, for den blir kalt "teaser". Og de fleste av oss vet jo hva det ordet betyr, så jeg trodde det var snakk om en film som måtte installeres. Phew, heldigvis er det en spillbar demo! Überbra grafikk som flyter perfekt på min maskin. Fikk et aldri så lite hakeslepp når jeg så innledningen, det ser ut som de bruker in-game grafikk motoren til å lage cutscenes (inspirert av OFP ?). Hvor det downloades fra? http://www.fileplanet.com/files/110000/112027.shtml Jaja, det er sikkert gamle nyheter for noen her.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Les denne! Og...FilePlanet? Det er vel absolutt siste utvei for å hente ned noe...med mindre du liker å stå i kø da... :wink: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Oh, sorry! Pokker, jeg var sikker på at det var såpass nytt, og siden denne delen av forumet ikke er så aktivt i disse varme tider.. Mye bra å lese der uansett, har ikke lagt mye merke til karakterene generelt, men skal spille demoen mer i kveld. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Liker ikke at "motstanderne" (i mangel på et bedre ord) er så forbanna like...de der ninja-damene....de er jo helt like! Kjedelig! :smile: Vet at det er slik i mange spill (f.eks soldater), men da finnes der ihvertfall LITT variasjon. La merke til det samme i eneren (bare spilt demoen) der noen typer med rød hatt sprang rundt....TOTALT like alle mann. Litt kjipt! Ps. Har bare spilt demoene (1en og 2en) og har ikke spillt dem så mye at jeg bør åpne kjeften (er redd dere kommer etter meg og baker meg nå ) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 18:32, smetho skrev:Ps. Har bare spilt demoene (1en og 2en) og har ikke spillt dem så mye at jeg bør åpne kjeften Nei, du bør ha spilt hele spillet og ikke bare en demo for å kunne komme med såpass sterke uttalelser, men jeg kan være enig i det du sier...til dels... :wink: Quote: er redd dere kommer etter meg og baker meg nå Lol...ingen fare...jeg er ingen konditor Derimot banke ja...hmmmm... :razz: _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-08-25 20:46 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 teasern er kjedelig da. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Hu første ninja jenta ligner noe vanhellig på en kjent skuespillerinne.. fler som har lagt merke til det? (i innledningen). Prøvde å skyte på propanflaskene bak campingvogna som sto der.. LOL! KA-BOOM - og vogna rullet over minst en av ninjaene hehe Fete effekter! Får ikke til å bruke first aid kit´et som ligger på det bordet, noen som vet? Skulle gjerne hatt en God mode, det er så mye lekkert å se på.. gresset som svaier, slike detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå