Gå til innhold

Panasonic x700 fra usa - restarter.


x700

Anbefalte innlegg

Argh :(

 

Var smartarse å bestilte mobiltelefon fra Usa, en panasonic x700. Alt

fungerte utmerket helt til jeg skulle ring/ble ringt - da restarter den i hytt og pine.

Var en kamerat som sa det var software feil.. stemmer dette? Hvem kan fikse software

på panasonic da?

 

thanks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller en feil i OSet. Denne mobilen kjører Symbian S60 om du ikke var klar over det før.

Med Symbian OS kan du installere mye nyttige programmer, ligner litt på Windows kontra et operativsystem der du nesten ikke kan gjøre noe.

 

Du har også muligheten for å formatere telefonen til en fabrikkny tilstand: Dvs. alle endringer forsvinner.

Prøv dermed å trykke inn dette i standby (om du kan): *#7370#

(En annen måte å formatere Nokias S60 telefoner på iallefeall er å holde inne tre taster når du slår på telefonen. De tre tastene du må holde inne er: *(stjernetasten), grønne ringeknappen, og tast nr 3. Hold disse inne når du prøver å slå på telefonen.)

Da vil telefonen begynne å formatere tror jeg (om X700 aksepterer samme snarveier som nokiaer)

Hvis den ikke gjør det: Forhør deg i en eller annen mobilbutikk hvor det nærmeste verkstedet er og send telefonen inn på service...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Takker, men ingenting fungerte..

 

Fikk nettopp mail fra panasonic service:

 

Heisann,

 

Dette er en kjent feil ved telefonen. Det er en software-feil som gjør

den

 

"ubrukelig". Dette er årsaken til at modellen ble trukket tilbake fra

det

europeiske markedet etter bare 2 uker.

 

 

 

Ba meg sende den inn slik at de fikk innstallere ny software.

 

hmmm lugubert..

Lenke til kommentar

Du kan nok fikse det på den lokale mobilbutikken, men siden den er trukket tilbake er det ikke sikkert oppdatering blir så billig. Kanskje du har noen rettigheter fra butikken der du kjøpte den slik at frakt og sånn blir gratis? :)

 

Er leit å kjøpe mobil langveisfra når sånne ting skjer :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...