RamGuy Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nå har jo DFI kommet med en oppgradert versjon av DFI LanPart nForce 4 SLI - DR. Det har nå kommet med: DFI LanParty nForce 4 SLI-DR Expert Det er ikke store forskjellen på de to hovedkortene men en liten forskjell er det. Men jeg vet ikke når det kommer til salgs her i Norge, vet noen andre det? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Hva er egentlig forskjellen på DFI LanParty nForce 4 SLI-DR og DFI LanParty RaDeon Xpress 200 CrossFire - DR? Er det bare det at de som har ATi RaDeon skjermkort burde bruke ett hovedkort med RaDeon Xpress chipsett og at de med nVidia GeForce skjermkort burde bruke ett hovedkort med nForce chipsett eller er det andre forskjeller også? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Forskjellen på Crossfire og SLI er at Crossfire er ATI sitt svar på nVidia sin SLI. på crossfire slipper man også SLI broen og kan bruke to forskjellige kort. F.eks et X1800XL Crossfire edition og et X850XT Crossfire edition (Hvis jeg ikke tar helt feil her?) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Forskjellen på Crossfire og SLI er at Crossfire er ATI sitt svar på nVidia sin SLI.på crossfire slipper man også SLI broen og kan bruke to forskjellige kort. F.eks et X1800XL Crossfire edition og et X850XT Crossfire edition (Hvis jeg ikke tar helt feil her?) 5094754[/snapback] X1800XL Crossfire Edition sammen med X1800XL (XT og muligens, er ikke sikker). X850XT Crossfire Edition sammen med X850XT (Pro og muligens, er ikke sikker). Litt vanskelig å lese spørsmålet ditt Ramguy... Men jeg kom fram til at du mente at Ra(d)-eon brukere måtte bruke ET (ikke ett, ingen som trenger to hovedkort) hovedkort med ATi chipset, og tilsvarende for GeForce. Nei, slik er det heldigvis ikke... Endret 2. november 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå