kewell79 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=439 og da snakker vi 6 core versioner og 14 premium versioner og 2 spill MÅ kjøpes pr solgte boks?? høres ganske urealistisk ut Gizmodo’s new Norwegian correspondent SilverSnake sends shocking—shocking!—news about Microsoft’s Xbox 360 retail marketing demands. Retailers in the land of King Herald V are each being alloted a supply of 20 consoles, 6 core editions and 14 premium versions. But there is a catch: In order to get all of them, each shop or chain has to sign an agreement saying that they will sell out of all 20 consoles on the release date (which is December 2 over there). On top of that, the retailers must agree to sell a minimum of 2 games per console. Endret 2. november 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=439 og da snakker vi 6 core editions and 14 premium versions og 2 spill MÅ kjøpes?? 5094200[/snapback] Dette presset og pålegget om at butikkene må signere på en garanteri for å selge "sånn og sånn" som det sier i artikkelen høres suspekt ut. Tror neppe dette stemmer. Å gå ut med falske "sold out" meldinger tror heller ikke på. Har vanskelig å forstå at noe slikt er tilltatt med de lovene vi har her i landet når det gjelder kjøp og salg. Men klart den artikkelen i seg selv vil vel få noen til å gjøre alt for å sikre seg en konsoll så fort som mulig. Hehe. Dr.Peedee Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette er bare tull. Jeg kjenner til flere butikker som har langt mer enn 20 Premium-maskiner tilgjengelig for forhåndsbestilling. Mange butikker har til og med valgt å ikke ta inn en eneste Core-maskin. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kilden den artikkelen kommer fra, Gizmodo, høres ikke ut som det mest pålitelige stedet akkurat. Hør bare hva de sier videre: " And there is nothing like a sell-out to generate publicity (even if it requires slowing the production line to ensure a shortage). " Ja, akkurat. Veldig sannsynglig: Microsoft kommer til å holde tilbake produksjonen og derved unngå det store førjulesalget, for å unngå flest mulig xbox360 ute på markedet før PS3 begynner sin store markedsføring. Bull! Shit! Jeg har forhåndsbestilt et stykk Xbox360 premiumversjon og jeg har betalt depositum. Da kan de ikke senere komme å tvinge på meg to spill når det ikke er klargjort på forhånd. Dr.Peedee Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette er vås. Digistore.no som jeg bestiller fra får ihvertfall inn over 55 stk til lanseringsdato....dette vet jeg fordi da jeg sendte mail og spurte om jeg ville få min på lanseringsdatoen så skrev de tilbake at jeg var nr 55 av 80, så konsoll på lanseringsdato skulle ikke være noe problem, om det betyr at de får inn 80 konsoller skal jeg ikke si sikkert. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jepp. Vås. Fordelingstallene for XBox 360 i Norge var klare for over 2 uker siden. Flere butikker der som ligger på ca 35 konsoller per butikk. Store kjeder som Elkjøp vil ha betraktelig mer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Må si at det er en god del mer propaganda i oppbyggingen av neste generasjons konsollkrig.. Det er litt synd da at så mange går på kroken hele tiden, kanskje ikke så rart da ikke alle kan følge med heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå