Gå til innhold

FPS Dropp Ti200 128 DDR.

MaDasK

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med et POV GeForce 3 Ti200 128 DDR, men jeg plages vanvittig mye med fps dropp i Countestrike f.eks. Jeg har overklokka det men det ser ikke ut som om det er noe som funker. Noen som har et tips om hva jeg kan gjøre? PS: Jeg sitter med en Duron 1300 og 650 sdram. Kan det være prosessoren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ramler ned til 50-60 og jeg har ikke noe programmer som tar ressurser i bakgrunnen. Det er ikke så lenge sida jeg formaterte, og ja jeg har en treig harddisk men jeg har 2 hd'er. 1 gammel og 1 ny, og Windows og Counterstrike er installert på den nye disken så det skal vel ikke ha noe å si (?)... Jeg har 440 av 650 ram ledig.

Lenke til kommentar

Jeg kjører med 640*400 openGL og jeg har 100 fps i smokegrenades osv. Men det er bare med en gang det blir litt for mye aktivitet på skjermen at den ramler fra 100 til 50-60. vet om flere som har samme kortet men som ikke opplever dette.

Lenke til kommentar

En ting, hehe. Har du skrudd av VSync. :smile:

Høyre musetast på skrivebordet>egenskaper>settings>>advanced>GF 3 Ti200>Flere egenskaper>Open Gl innstillinger> VSync alltid av! HUSK DET!

Hva er egentlig vitsen med VSync? Er jo bare teit.

Lykke til

Lenke til kommentar

Quote:

|Cipher| skrev (2002-08-30 00:20):

En ting, hehe. Har du skrudd av VSync. :smile:

Høyre musetast på skrivebordet>egenskaper>settings>>advanced>GF 3 Ti200>Flere egenskaper>Open Gl innstillinger> VSync alltid av! HUSK DET!

Hva er egentlig vitsen med VSync? Er jo bare teit.

Lykke til

TEIT?

Du ser forskjell uansett.

FPS stiger jo egentlig ikke siden skjermen ikke klarer og holde følge med Skjermkortkortet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...