BlastyTrasty Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Se denne videoen - noen som vet hva låta i bakgrunnen heter? Den begynner med en gang videon begynner og kommer tydelig igjen mot slutten. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det lurer jeg på og, den er ganske RÅ Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 MC Hush Fired Up Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nfs: Most wanted har heftig soundtrack ! sjekk her: http://www.gameinfowire.com/news.asp?nid=7362 Jamiroquai Juvenile T.I. The Prodigy The Roots And BT nevner bare noen ! Pretty good. Jeg syntes spillet ser fett ut jeg ! jo mere jeg ser av det jo coolere ser det ut. Liker bedre sånne spill en PGR da det ikke er så seriøst/realistisk. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Hvor fett ekke det spillet her ! http://www.gamespot.com/xbox360/driving/ne...a.html?mode=all Ineterview 2 ! Endret 3. november 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Noe av det beste soundtracken jeg har sett og ikke nok med det så har det bringt inn Paul Linford så vi får ordentlig filmmusikk i tillegg ! Hørtes veldig likt ut scoren i Fast and the Furious og det liker jeg ! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det første jeg gjør med bilspill er å skru av musikken. Så dette kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Gleder meg helt sykt til det spillet snurrer på PC`n min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Gleder meg helt sykt til det spillet snurrer på PC`n min! 5111462[/snapback] Xbox360 og PSP også Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det første jeg gjør med bilspill er å skru av musikken. Så dette kunne jeg ikke brydd meg mindre om. 5099402[/snapback] Pc'en ? Kunne aldri tenkt meg å spille bil spill på en PC. Skal du ikke ha Xbox 360 da =? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå