KeGa Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Heisan! Lurer bare på om du er nøtt til å kjøpe RAID edition vis eg skal kjøre raid? bare WD som har den RAID versjonen... kan jeg ikke raide andre hdd'er`? Takker og bokker for hjelpen Endret 2. november 2005 av KeGa Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Er ikke noe problem å kjøre RAID med andre disker. For best mulig utnyttelse bør diskene ha samme størrelse og gjerne være av samme type. Endret 2. november 2005 av andefaen Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Heisan! Lurer bare på om du er nøtt til å kjøpe RAID edition vis eg skal kjøre raid... bare WD som har den versjonen... kan jeg ikke raide andre WD hdd'er`? Takker og bokker for hjelpen 5094030[/snapback] Samme hvilke disker du bruker. Men jeg foretrekker å ha like disker (størrelse). Merke er likegyldig Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 RAID edition disker er disker som er designet for å stå i raid løsninger, da raid løsninger har andre måter å aksessere disker på .. disse diskene er vanligvis dyrere, mer robuste og har mer ytelse. men du trenger ikke kjøpe det nei.. vanlige disker holder til vanlige formål.. Ett større spørsmål er vel hva du skal med raid i det store og hele til hjemmebruk... ? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 RAID edition disker er disker som er designet for å stå i raid løsninger, da raid løsninger har andre måter å aksessere disker på .. disse diskene er vanligvis dyrere, mer robuste og har mer ytelse.men du trenger ikke kjøpe det nei.. vanlige disker holder til vanlige formål.. Ett større spørsmål er vel hva du skal med raid i det store og hele til hjemmebruk... ? 5094102[/snapback] Sa han noe om hjemmebruk? Tingen er vel at RAID har jo feil toleranse. Som kan være fint å ha på data som er viktige Feks bilder osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå