SkinnyT Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hmm.. Eller kanskje ikke.. You just can't stop Uwe Boll. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Blir spillene ødelagte når filmen suger? Skjønner ikke helt det... Ingen som blir tvunget til å se "spill til film"-filmer, eller? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ingen som blir tvunget til å se "spill til film"-filmer, eller? 5102056[/snapback] Nei, det du sier stemmer helt. Derfor ser jeg ikke fler av Bolls filmer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ingen som blir tvunget til å se "spill til film"-filmer, eller? 5102056[/snapback] Nei, det du sier stemmer helt. Derfor ser jeg ikke fler av Bolls filmer. 5103682[/snapback] Jeg vil faktisk anbefale "House of the dead," det er en fantastisk bra film. Det kommer bare ann på sjanger du setter den i Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ingen som blir tvunget til å se "spill til film"-filmer, eller? 5102056[/snapback] Nei, det du sier stemmer helt. Derfor ser jeg ikke fler av Bolls filmer. 5103682[/snapback] Jeg vil faktisk anbefale "House of the dead," det er en fantastisk bra film. Det kommer bare ann på sjanger du setter den i 5103879[/snapback] Som... Drittfilm-sjangeren? Jeg må si at jeg desverre har sett denne filmen. Måtte bare se den, kunne ikke klage på Uwe uten å vite hva jeg klaget på han for. Så jeg kjøpte den nå da. Jeg gidder ikke å skrive noen anmeldelse, men bare stol på meg; ALT av anmeldelser som gir denne filmen bunnkarakter... Stol på dem. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ingen som blir tvunget til å se "spill til film"-filmer, eller? 5102056[/snapback] Nei, det du sier stemmer helt. Derfor ser jeg ikke fler av Bolls filmer. 5103682[/snapback] Jeg vil faktisk anbefale "House of the dead," det er en fantastisk bra film. Det kommer bare ann på sjanger du setter den i 5103879[/snapback] Som... Drittfilm-sjangeren? Jeg må si at jeg desverre har sett denne filmen. Måtte bare se den, kunne ikke klage på Uwe uten å vite hva jeg klaget på han for. Så jeg kjøpte den nå da. Jeg gidder ikke å skrive noen anmeldelse, men bare stol på meg; ALT av anmeldelser som gir denne filmen bunnkarakter... Stol på dem. 5104329[/snapback] Neeei, komedie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå