cool_boy Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hei! lenge siden jeg har vært her..grunnet millitæret osv=) men saken er den at jeg har en pc som begynner å bli gammel.. p4 2,66@3ghz socket 478 gf 4 ti4200xp 512mg ddr msi 845PE å nå vurderer jeg en bærbar data som er råå,men jeg trenger tips om evt hvilken ferdigpakke jeg BØR kjøpe for å få mest for pengene,vil også ha bra skjermkort som egner seg til bra til nye spill ol. jeg takker for alt som måtte komme inne=) så over til noe som har med overklokking å gjøre: jeg kjører standardkjøling på den stasjonære,hvilke kjølere burde jeg kjøpe for å kunne tyne ut mer av denne? Lenke til kommentar
InZane.OC Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 dell bærbar xps skal vis være bra Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) hei! lenge siden jeg har vært her..grunnet millitæret osv=) men saken er den at jeg har en pc som begynner å bli gammel.. p4 2,66@3ghz socket 478 gf 4 ti4200xp 512mg ddr msi 845PE å nå vurderer jeg en bærbar data som er råå,men jeg trenger tips om evt hvilken ferdigpakke jeg BØR kjøpe for å få mest for pengene,vil også ha bra skjermkort som egner seg til bra til nye spill ol. jeg takker for alt som måtte komme inne=) 5093777[/snapback] kanskje jeg ikke følger helt med, men når fikk dette noe med overklokking og gjøre? Endret 15. november 2005 av Guggelibu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå