Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Har smiley muligheter i sms blitt borte i denne tlf?

6214868[/snapback]

Ja, det er fryktelig tungvint å lage smileys på den...

De må lages manuelt.

6215914[/snapback]

Fryktelig tungvint er vel å ta i litt. De 7 siste brukte "tegnene" ligger i en "history"-greie på toppen, så det er litt lettere enn før, men enig at det burde vært lettere.

Lenke til kommentar
Hei

Har smiley muligheter i sms blitt borte i denne tlf?

6214868[/snapback]

Ja, det er fryktelig tungvint å lage smileys på den...

De må lages manuelt.

6215914[/snapback]

Fryktelig tungvint er vel å ta i litt. De 7 siste brukte "tegnene" ligger i en "history"-greie på toppen, så det er litt lettere enn før, men enig at det burde vært lettere.

6216646[/snapback]

Er jo bare å trykke på 5-tasten, så "lagrer" du det første symbolet, slik at hvis du skal lage smileyen :) så taster du 5 før : og så på sett inn på ) Da slipper man å "gå inn" på symboler flere ganger :cool:

Lenke til kommentar
Smileys kan lagres i ordboken som alle andre ord. Er da bare å legge til de smileyene man bruker så slipper man å gå inn på symboler i det hele tatt. Mye enklere det og enn en egen smiley-meny.

6217228[/snapback]

Slutt å være så smart, arehei :p litt offtopic da, men... :cool:

Lenke til kommentar
Dukker de da opp i min smsm mld, eller kun på mottakers.

Hvilke tegn må man lagre i ordboken, og hvilke taster benytter dere da.

er vant til SE og der var det bare å trykke 1 noen ggr.

6220236[/snapback]

Det er bare å lagre :) i ordboken så trykker du 1 to ganger, akkurat som på SE. De dukker ikke opp som bilder, om det var det du mente. Mulig de dukker opp som bilder på andre mobiler, det gjør de vel om man skriver en smiley riktig og mottakertelefonen har bilde-smileyer.

Lenke til kommentar

Har fått kommentar fra flere om at de hører seg selv (ekko) når de ringer til meg i det siste. Lyden er helt fin på min side. Har ikke opplevd problemer med det på min forrige telefon (6680).

Noen andre av dere med N80 som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Har fått kommentar fra flere om at de hører seg selv (ekko) når de ringer til meg i det siste. Lyden er helt fin på min side. Har ikke opplevd problemer med det på min forrige telefon (6680).

Noen andre av dere med N80 som har opplevd det?

6222536[/snapback]

Har også fått den kommentaren ("stikkende ekkolyd") når jeg snakker i HF'en som følger med.

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått til å spille av mp4-filer som ikke ble filmet av telefonen til å fungere? Får opp et miniatyrbilde av filmen i galleriet, men når den åpnes i real-player, kommer det bare en feilmelding. Problemet ble heller ikke løst ved FW oppgradering...

Lenke til kommentar
Hei

Noen som kan fortelle meg hvilken standardlader som passer til N80?Jeg har sjøl en ACP-7E og den kan ikke brukes.

6227327[/snapback]

Har ikke N80 jeg, men etter hva jeg har hørt er det vel en ny strømkontakt på N80 som er smalere enn de gamle. Ergo kan du bare bruke originallader som er med N80.

Imidlertid følger det vel med en overgang som gjør at du også kan bruke gamle ladere såvidt jeg vet? Hvis adapteret ikke følger med heter det altså CA-44.

Skal du kjøpe til hurtiglader heter den AC-4 og kompaktladeren heter AC-3.

Lenke til kommentar
Hei

Noen som kan fortelle meg hvilken standardlader som passer til N80?Jeg har sjøl en ACP-7E og den kan ikke brukes.

6227327[/snapback]

Har ikke N80 jeg, men etter hva jeg har hørt er det vel en ny strømkontakt på N80 som er smalere enn de gamle. Ergo kan du bare bruke originallader som er med N80.

Imidlertid følger det vel med en overgang som gjør at du også kan bruke gamle ladere såvidt jeg vet? Hvis adapteret ikke følger med heter det altså CA-44.

Skal du kjøpe til hurtiglader heter den AC-4 og kompaktladeren heter AC-3.

6227413[/snapback]

Hei

Nå er det sånn at det skal kunne bruke gamle standardladere til N80 med overgang,det finnes flere standardladere,og spør da om noen vet hvilken jeg kan bruke,jeg kan ikke bruke min gamle standardlader som heter ACP-7E.

Lenke til kommentar
Hei

Nå er det sånn at det skal kunne bruke gamle standardladere til N80 med overgang,det finnes flere standardladere,og spør da om noen vet hvilken jeg kan bruke,jeg kan ikke bruke min gamle standardlader som heter ACP-7E.

6227805[/snapback]

Jeg kan bekrefte at ACP-12E sammen med den medfølgende adapteren fungerer fint med N80.

Lenke til kommentar
Hei

6227805[/snapback]

Jeg kan bekrefte at ACP-12E sammen med den medfølgende adapteren fungerer fint med N80.

6227956[/snapback]

Er det en standardlader eller en hurtiglader?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...