Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer

genser

Anbefalte innlegg

En ting jeg ikke fikk til med den nye FWen var at det ikke gikk ann å ta bilder med det sekundære kameraet.

6197216[/snapback]

Hei

Jeg har den nye sw og jeg får tatt bilde.

6197242[/snapback]

Fikk det til å funke nå. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til de av dere som har N80. Er den verdt pengene? Lurer på om jeg skal kjøpe ny mobil, men er usikker. Er det noen andre mobiler fra andre produsenter som kan hamle opp med N80? Tenker da på specs.

6197515[/snapback]

Hadde min N80 i en dag før jeg solgte den videre. Ulidelig treg i menyene (selvsagt inneholder den mye snask, men jeg foretrekker en rask telefon framfor uendelig mange funksjoner) i tillegg til at batteritiden er dårlig. Batteritid og responstid (i tillegg til størrelse) er det jeg prioriterer høyest når jeg skal kjøpe mobil, dermed kan en vel si at jeg aldri burde kjøpt N80 ;)

Takler du disse tingene bør du absolutt gå for N80, jeg ble fullstending forelsket i alle mulighetene du har med den telefonen, men til mitt daglige bruk passet den altså dårlig.

Lenke til kommentar
Batteritid og responstid (i tillegg til størrelse) er det jeg prioriterer høyest når jeg skal kjøpe mobil, dermed kan en vel si at jeg aldri burde kjøpt N80 ;)

6200242[/snapback]

Det er 3 negative ting med N80:

1) Batteritid

2) Responstid

3) Størrelse

Hvordan klarer du å kjøpe N80 når alle disse tingene er mer enn godt kjent, og det er de 3 tingene som er viktigst for deg? :p Handlet i affekt eller? :cool:

Lenke til kommentar
Men det står fortsatt ikke om dem har den på

diverse butikker eller ikke. Dem har den visst kun for salg gjennom

nettbutikken.

6201106[/snapback]

Det er der jeg har bestilt... Har ikke fått noe sporingsnr. enda, så jeg venter med å slippe jubelen løs.

Lenke til kommentar

Var på butikken jeg handler telefoner i for å kjøpe en Nokia 6101 og purre på når N80 kommer, dem har selvfølgelig ikke fått den ennå men dem hadde fått plastikkutgaven. Så nå har jeg hatt den i handen. Å d første jeg tenkte, faen så liten den er.. Etter å hørt alt pratet her om kor stor N80 er osv så hadde jeg sett for meg N90 størrelse jeg. Den er jo liten snerten og jævlig fin telefonen..

Lenke til kommentar

Jepp. Skjønner ikke hva de klager over når de sier at N80 er stor. Stor i forhold til HVA? Det er jo verdens minste 3G smarttelefon! Kanskje det hadde vært lurt å sammenligne med mobiler med tilsvarende teknologi? Virker som om alt større enn RAZR er for stort uansett hvor mye som er stappet inn.

Lenke til kommentar
Batteritid og responstid (i tillegg til størrelse) er det jeg prioriterer høyest når jeg skal kjøpe mobil, dermed kan en vel si at jeg aldri burde kjøpt N80 ;)

6200242[/snapback]

Det er 3 negative ting med N80:

1) Batteritid

2) Responstid

3) Størrelse

Hvordan klarer du å kjøpe N80 når alle disse tingene er mer enn godt kjent, og det er de 3 tingene som er viktigst for deg? :p Handlet i affekt eller? :cool:

6200551[/snapback]

Fordi N80 er en knall telefon, og jeg håpte at det positive ville veie opp for de 3 tingene. Uansett har jeg aldri mobilene mine særlig lenge av gangen, så da fant jeg ut at det var verdt å prøve ;) Mobiltesting er moro :p

Lenke til kommentar
Lefdal er en møkkabutikk!!

"Telefonen er ikke ankommet fra leverandør ennå. Det foreligger dårlig med

informasjon om når den ankommer. Jeg beklager dette!"

--

sneilerts

6206934[/snapback]

Jeg vil no heller legge skylden på Nokia for dissa porblema, utrolig dårlig med levering. Men d er vel flere 3g telefoner på markedet som har vert/er vanskelig å få tak i :/

Lenke til kommentar
Lefdal er en møkkabutikk!!

"Telefonen er ikke ankommet fra leverandør ennå. Det foreligger dårlig med

informasjon om når den ankommer. Jeg beklager dette!"

--

sneilerts

6206934[/snapback]

Jeg vil no heller legge skylden på Nokia for dissa porblema, utrolig dårlig med levering. Men d er vel flere 3g telefoner på markedet som har vert/er vanskelig å få tak i :/

6207198[/snapback]

Da jeg bestilte sto det ikke noe om at den ikke var på lager. Ved min første henvendelse sa de at den mest sannsynlig ble sendt 22.05, ved min andre sa de 29.05 og nå vet de ikke i det hele tatt. Likevel fjerna de "Ikke på lager"-symbolet 29.05. Dette synes jeg er dårlig.

I pkt. 7 i salgsbetingelsene til Lefdal står det blant annet: "Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt."

Her har de feilet. Jeg har kun på forespørsel blitt opplyst om forventet leveringsdato.

--

sneilerts

Lenke til kommentar

Skal til GSM.no idag for å hente en ny N80. Min første ble sendt inn til Nokia pga slark. Får nå ny telefon. Det jeg lurer på er hvordan jeg sjekker hvilken FW som er på denne telefonen. Må jeg sette i mitt sim kort, og skru på telefonen. Så taste #0000#. Er dette rett måte å gjøre det på? eller er det feil. I så fall, hva må jeg gjøre?

Er optimistisk når det gjelder at alle små bugs blir borte med oppdatert FW :D

Endret av Radar35
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...