PoWerFeeD Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Spørsmålet er... VIL du se på film i 6 timer i strekk på den lille 2,1" skjermen? 6041836[/snapback] Tenkte mest på om man f.eks ikke har mulighet til å lade hver dag. Nevertheless. The kan forekomme at vi har 6 timer dødtid på jobb. Hehe Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Tenkte mest på om man f.eks ikke har mulighet til å lade hver dag. Nevertheless. The kan forekomme at vi har 6 timer dødtid på jobb. Hehe 6041982[/snapback] Hehe ja sant nok Og jeg har jo en del slike liggende, dette gjelder bl.a vNES, SmartMovie, FExplorer og Sky Force. 6041920[/snapback] Det finnes allerede en erstatning av FExplorer. Ikke like bra og fremdeles i beta riktignok, men den vil utvilsomt forbedre seg og det vil sikkert komme andre alternativer også. SmartMovie kan du banne på vil bli v3 kompatibel om ikke lenge. Sikkert Sky Force også. vNes ser derimot temmelig dødt ut. Men jeg tror flere emulatorer vil dukke opp for s60 v3 enn for tidligere s60 versjoner fordi de nye telefonene er mye raskere. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Siden jeg kjenner godt det butikksystemet ElPrice bruker (ElGuide), og på bakgrunn av det arehei nevnte med at telefonene ment for de fysiske ElPrice-butikkene er blitt overført nettbutikken, er jeg rimelig sikker på at min N80 blir avsendt i morgen fredag 5/5 - den angitte leveringsdatoen på min ekspedisjonsbekreftelse. Beroligende å høre da jeg har samme lev.dato på min ekspedisjonsbekreftelse Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg hadde reservert en hos min lokale Elprice butikk, den skulle komme til butikken i morgen, dvs et lite parti. Da jeg reiste ned for å betale depositum, var plutselig alle reservert. Tror de ikke kommer til butikk, går heller ut til kundene på netshopen deres.... Da får jeg smøre meg.... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 ...Tror de ikke kommer til butikk, går heller ut til kundene på netshopen deres.... 6043127[/snapback] Det var det jeg hørte også når jeg ringte de i dag. (og jeg har bestilt fra nettbutikken) Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg hadde reservert en hos min lokale Elprice butikk, den skulle komme til butikken i morgen, dvs et lite parti. Da jeg reiste ned for å betale depositum, var plutselig alle reservert. Tror de ikke kommer til butikk, går heller ut til kundene på netshopen deres.... Da får jeg smøre meg.... 6043127[/snapback] Det bekrefter det jeg skrev i posten over og det kundeservice sier. Da er det håp for noen av oss Lenke til kommentar
joackim Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Min telefon har en "normal" levetid på 2 dager. Normal vil si ca. 5-10 samtaler på 1-2 min. hver, svarer på meldinger + fikling. Som på alle andre telefoner, så minker jo batteriet mye mer når man bruker kameraet og mp3-spiller'n, og bruker man dette aktivt er man nesten nødt til å lade den hver natt. Til de som ikke har den, gled dere! Lenke til kommentar
joackim Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 og w-lan?? Har faktisk ikke fått testet dette ordentlig enda.. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som har bestilt hos elprice.no som har fått mail ennå om at telefon har blitt avsendt i dag? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som har bestilt hos elprice.no som har fått mail ennå om at telefon har blitt avsendt i dag? 6046433[/snapback] Nei Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Lefdal skulle få inn tlf på mandag. Uten abb kr 5600,- Noen som vet om dem fortsatt opererer med prisgaranti(uten å reklamere) eller er den død? Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som har bestilt hos elprice.no som har fått mail ennå om at telefon har blitt avsendt i dag? 6046433[/snapback] Nei 6046500[/snapback] Blir avbestilling herfra sannsynligvis om de ikke får sendt den i dag. Liker ikke å handle fra løgnere. Og nei, de har ikke lenger prisgarantien, da de sier myndighetene nektet dem det. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som har bestilt hos elprice.no som har fått mail ennå om at telefon har blitt avsendt i dag? 6046433[/snapback] Nei 6046500[/snapback] Blir avbestilling herfra sannsynligvis om de ikke får sendt den i dag. Liker ikke å handle fra løgnere. Samme her Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 "Leveringstid: ca. 14 dager" Er det gode eller dårlige nyheter?? I hvert fall ikke gode... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 "Leveringstid: ca. 14 dager" Er det gode eller dårlige nyheter?? I hvert fall ikke gode... 6046845[/snapback] nei, hvis det er enten gode eller dårlige nyheter og det ihvertfall ikke er gode, hva kan det være da? litt off topic, menmen Lenke til kommentar
WSteiner Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som har bestilt hos elprice.no som har fått mail ennå om at telefon har blitt avsendt i dag? 6046433[/snapback] Jeg bestilte hos Elprice på tirsdag og fikk beskjed om at den skulle sendes ut onsdag. Da jeg i dag ikke hadde mottatt noe e-post med sendingsnummer fryktet jeg det værste så jeg ringte Elprice. Dama jeg prata med sjekket litt og fikk sporet pakken som lå på et lager i Trondheim. Jeg håper å kunne hente den i morra. Forsto det slik på ho jeg at prata med at hvis jeg hadde fått ekpedisjonsbekreftelsen (var før hun startet pakkesøket) så ville jeg få tilsendt telefonen. Rutinen med utsending av e-post med sporingsnummeret funger tydelig vis ikke så godt hos Elprice. Vel, vi får se om jeg kan hente den på posten i morra, håper å ber... Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Ringte Elprice nå og hadde relativt lang samtale med internettavdelingen. De har ikke sendt min N80, og den var heller ikke på lager når jeg bestilte, selv om dette sto på produktsiden. De har problemer med lagerstatusen, og han kunne heller ikke si hvor mange de hadde nå, bare at det ikke var nok til å dekke ordrene. Ganske svakt ettersom jeg i går ble lovet at mobilen blir sendt i dag, pluss at siden sa den var på lager. Men men. Neste parti kommer om 14 dager sier han. Får håpe andre butikker får den inn før. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg ringte også og fikk vite det samme som arehei. Ingen telefon sendt og heller ingen på lager ved bestillingstidspunkt, så jeg valgte å slette bestillingen. Det var forsøket verdt, nå er det vel bare å jakte videre og prøve å få tak på en sort utgave et annet sted. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Nedtur Trist at de ikke kan holde det de lover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå