Fleebee Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 N80 har nok flymodus ja men det er ikke ett helt sikkert svar. og du har nok rett ang. release på de nye telefonene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Har den flymodus?? Det har ikke jeg lest noen plass Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Har den flymodus?? Det har ikke jeg lest noen plass 5990189[/snapback] Står så i spesifikasjonene: Offline "flight mode" support: Yes Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Så bra, da slipper jeg å bruke et par tusen kroner på en mp3-spiller Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 det var digg at den hadde flymodus en modus som vil brukt mye av meg kan noen butikekr bekrefta når n80 kommer ut er utålmådighet selv om jeg vet jeg må vente litt Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Bestiller du nå får du kanskje en i mai en gang Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har vært i mange butikker, men ingenting er bekreftet Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 QXL: N80 Stainless til 5000,- Fristende... men vil ha Pearl Black. Blir snart gal av å vente. Lenke til kommentar
Jasmin_Blomst Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 QXL: N80 Stainless til 5000,-Fristende... men vil ha Pearl Black. Blir snart gal av å vente. 5990505[/snapback] hvorfor ser du ikke bare på lista til amobil? finner den jo billigere der. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 QXL: N80 Stainless til 5000,-Fristende... men vil ha Pearl Black. Blir snart gal av å vente. 5990505[/snapback] hvorfor ser du ikke bare på lista til amobil? finner den jo billigere der. 5991094[/snapback] Det er ingen på prislista som har den på lager. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 hvorfor ser du ikke bare på lista til amobil?finner den jo billigere der. 5991094[/snapback] Nei den fins ikke billigere der fordi ingen har (eller har hatt) den på lager. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Står så i spesifikasjonene:Offline "flight mode" support: Yes Hvor har du lest det? Søkte igjennom brukermanualen på nettet og i den som følgte med i pakka og spesifikasjonene på nokia.no, men fant ikke noe som helst om flymodus. Har heller ikke fått sjekka dette på selve telefonen heller, men jeg tviler sterkt på at N80 har flymodus. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Gleder meg så sinnsykt til jeg får tak i N80,n min, banna irriterende at ikke nokia kan lansere og produsere litt fortere, drive å holde meg på pinebenkten. Å ser folk alt har begynt å snakke om N93. Kjøper du en N80 så er den "utslitt" før N93 er allmen tilgjengelig i slutten av august/september, N80 "kom" jo 1 kvartal den også På tide å skifte ut når N93 kommer, dessuten kommer jo Nokia med 3 nye telefoner rett før du får tak i N93 som sikkert frister enda mer enn N93, ond sirkel ditta Er d noen som har bilder av nokia som surfer via wlan, spent på hvordan d tar seg ut på skjermen.. hvor knøtete d blir Endret 26. april 2006 av EldarHelseth Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Ja. Når man handler Nokia kan man ikke alltid forvente at det ikke er en bedre mobil på vei. De kommer stadig vekk med nye modeller, og da disse presenteres noen måneder på forhånd er det alltid noe bedre som kommer. Vil man ha produsentens beste i ett år eller noe slikt velger man SE som bare oppgraderer en gang i året. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Står så i spesifikasjonene:Offline "flight mode" support: Yes Hvor har du lest det? Søkte igjennom brukermanualen på nettet og i den som følgte med i pakka og spesifikasjonene på nokia.no, men fant ikke noe som helst om flymodus. Har heller ikke fått sjekka dette på selve telefonen heller, men jeg tviler sterkt på at N80 har flymodus. 5991808[/snapback] Hm.. lest det på diverse websider som omhandler N80. Men ikke sett det på Nokias offisielle sider... Men blir utrolig overrasket om en proffmobil som N80 ikke har "flight mode". Er jo rimelig håpløst i tilfelle. MoBique påstår isåfall at den har det, det gjør også NewMobile og Mobile88. Om dette er troverdige kilder kan jo selvsagt diskuteres. For øvrig har man et program til Symbian Series 60 som gjør akkurat dette da - altså setter telefonen i "flight mode". Det heter Psiloc. Om det er skrevet om til nye Series 60 vet jeg ikke - men det kommer vel i tilfelle. Men på den måten kan man få telefonen i "flight mode" selv om den ikke støtter det originalt også. "Flight mode" har vel ofte vært å finne under Power-knappen på telefonene. Skal vel dukke opp blant profilene som "Offline" eller "Flight mode" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Rolser Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Er en "frakoblet" funksjon på den ja. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Altså både GSM, 3G, WLAN og BlueTooth deaktivert? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Er en "frakoblet" funksjon på den ja. 5992460[/snapback] Og det vil si..? Kan du bruke den såkalte "Frakoblet" modusen på fly?? Endret 26. april 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Altså både GSM, 3G, WLAN og BlueTooth deaktivert? 5992498[/snapback] WLAN og Bluetooth er vel deaktivert som default så lenge det ikke er manuelt aktivert. Så er vel helst telefonfunksjonaliteten som blir deaktivert i "flight mode". Lenke til kommentar
joackim Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Etter litt nøyere ettersøkelse fant jeg ut av det er "Flightmode" på den. Det er en profil som heter "Frakoblet" som sperrer antenna. Det gjorde ikke meg noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå