Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes 6280 filmer helt klart bedre. N70 er dårligere og N90 ganske likt, kanskje noe klarere video med N90.

5960681[/snapback]

 

Var vel det jeg også tenkte at 6280 filmer mye bedre fra de

vdo jeg har sett av den enn N80 sine.

 

Hvorfor fil mer 6280 mye bedre, skal jo være et mye bedre kamera på

N80 kanskje det blir bedre etterhvert med nyere firmware....?

Lenke til kommentar
Litt skeptisk til bildene, det er dårlig kvalitet på dei, sjølv til mobil å være. 3.2mp hjelper lite når kvaliteten er så dårlig. Litt skuffa.

5960551[/snapback]

Er det her på sin plass med "told you so"? :p

 

Mobilkamera er verdiløse så lenge de ikke har autofokus. Men N80 (og 6280) er jo en så god telefon i seg selv at den er absolutt verdt et kjøp... :w00t:

Lenke til kommentar
Mobilkamera er verdiløse så lenge de ikke har autofokus.

5960850[/snapback]

Velger å la den kommentaren gli over i historien, og skal ikke kommentere det noe mer, selv om jeg har veldig lyst... ;) Det er forøvrig ingen selvfølge at N80 skulle ta bedre videoer enn 6280 da oppløsning på stillbilder har fint lite å si på videokvaliteten.

Lenke til kommentar
Litt skeptisk til bildene, det er dårlig kvalitet på dei, sjølv til mobil å være. 3.2mp hjelper lite når kvaliteten er så dårlig. Litt skuffa.

5960551[/snapback]

Er det her på sin plass med "told you so"? :p

 

Mobilkamera er verdiløse så lenge de ikke har autofokus. Men N80 (og 6280) er jo en så god telefon i seg selv at den er absolutt verdt et kjøp... :w00t:

5960850[/snapback]

 

Fullstendig verdiløst er da vel ikkje. Og, autofokus har vel ikkje ALT og sei, sjølv om det selvfølgeleg er ein god ting. Det er jo dårlige farger i bildene og! Jaja, N80 er ein bra telefon uansett, og ser fram til korleis Nokia utvikler kameraene i oppfølgarane til N80.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av rec0n
Lenke til kommentar

Jeg er strålende fornøyd med min N80, ikke hatt den lenge rigtignok, men dette virker bra..

 

Og til de som påstod at denne er "stor",.....snakkes..

 

Enten har jeg små fingre, eller så har dere store :D Litt tjukkere enn N70, mye mindre enn N90...perfekt for meg ihvertfall..

 

Den ligger perfekt i hånden, akkurat passe stor, ihvertfall med tanke på hva telefonen inneholder osv...

 

Denne kan jeg virkelig ta bra bilder av når RBK knuser Enga på Ullevål til helga..... :thumbup:

Lenke til kommentar

Denne kan jeg virkelig ta bra bilder av når RBK knuser Enga på Ullevål til helga..... :thumbup:

5962568[/snapback]

 

 

Kansje jeg er litt usaklig, men det skjer ikke! :thumbup:

5963056[/snapback]

 

 

Vent å se :w00t::yes:

 

Uansett, fonøyd med telefonen som sagt. Kan sikkert notere meg...

 

Kult med makro innstillingene på kameret forresten....

 

Hadde jo faktisk et 1 G mini sd kort liggende også....bare for å opplyse dere om at det funker hvis noen lurte...

 

 

Lenke til kommentar

Synes det er altfor mye fokus på kameraet til N80! Greit, den er den første "vanlige" telefonen med over 3 megapixler (Veit at Samsung og Sharp har høyere oppløsning), men ikke forvent dere altfor mye! N80 er jo først og fremst en multimediatelefon med flere tilkoblinger enn de aller fleste telefoner per i dag. Så hvis man hadde fjernet kameraet og sett på spesifikasjonene som N80 har, så skal man lete lenge etter noe tilsvarende. Så derfor mener jeg at man ikke skal dømme en telefon etter kvaliteten på kameraet, for da har blant annet N80 kommet litt ut i feil lys, mener da jeg :)

Lenke til kommentar
Synes det er altfor mye fokus på kameraet til N80! Greit, den er den første "vanlige" telefonen med over 3 megapixler (Veit at Samsung og Sharp har høyere oppløsning), men ikke forvent dere altfor mye! N80 er jo først og fremst en multimediatelefon med flere tilkoblinger enn de aller fleste telefoner per i dag. Så hvis man hadde fjernet kameraet og sett på spesifikasjonene som N80 har, så skal man lete lenge etter noe tilsvarende. Så derfor mener jeg at man ikke skal dømme en telefon etter kvaliteten på kameraet, for da har blant annet N80 kommet litt ut i feil lys, mener da jeg :)

5964531[/snapback]

Enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...