Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer bare litt.. Finnes det noen veldig gode grunner for å heller velge N80 fremfor N6280 når jeg uansett ikke trenger WLAN? Tenker liksom på om N80 da er verdt de 2000 ekstra kronene? :hmm:

5952084[/snapback]

Er bare 2 grunner til å velge N80 fremfor 6280:

1) WiFi

2) Symbian

 

Har du ikke behov for WiFi og kanskje ikke engang vet hva Symbian er? I tilfelle skal du definitivt velge 6280. :p

Lenke til kommentar
Lurer bare litt.. Finnes det noen veldig gode grunner for å heller velge N80 fremfor N6280 når jeg uansett ikke trenger WLAN? Tenker liksom på om N80 da er verdt de 2000 ekstra kronene? :hmm:

5952084[/snapback]

Er bare 2 grunner til å velge N80 fremfor 6280:

1) WiFi

2) Symbian

 

Har du ikke behov for WiFi og kanskje ikke engang vet hva Symbian er? I tilfelle skal du definitivt velge 6280. :p

5953962[/snapback]

 

3) 3 MP cam :D

Lenke til kommentar

Den er av børstet plast stemmer ikke det ?

 

Er det forresten noen Nokia på gang som faktisk er laget i metall ??

 

 

 

Uten abonnement ligger den nok på over 5 blanke i butikk. Tror den kommer til å ligge rett over det i nettbutikker, et par hundrelapper kanskje. Personlig synes jeg kanskje at den i børstet stål ser mer eksklusiv ut enn den svarte også, men jeg har ikke sett noen live...

5950175[/snapback]

Lenke til kommentar
Er bare 2 grunner til å velge N80 fremfor 6280:

1) WiFi

2) Symbian

5953962[/snapback]

Hva er dette fornoe? Er det alle forskjellene du finner mellom disse to?

N80 har en helt annen byggekvalitet, bedre kamera, høyere oppløsning på skjermen, størrelse, design / utseende.

 

Men sier ikke at N80 er bedre enn 6280 til alle brukere, men er flere grunner å velge N80 enn de to du sier.

Lenke til kommentar

Jeg var innom telebutikken på solsiden i dag og så på telefonen. Det er ikke børstet plast, men et eller annet metall, sikkert aluminium. Dette er en plate som dekker fremre delen av telefonen. På sidene er det sølvfarget plast.

 

Jeg sto lenge og grubla på å kjøpe den, men sparer 700 kr på å kjøpe på netshop, og jeg er fast bestemt på å ha svart (noe som tydeligvis tar lengre tid å lage enn sølvfarget plast og metall).

 

Bestilte den på netshop nå. Det eneste jeg mislikte med den da jeg stod med den i hånda var tykkelsen. Den var temmelig tjukk, men den er verdt det..så mye innhold som den har.

 

 

Kunne få den med kontantkort for 5700 kr, og netcom abonnement for 5000 tror jeg det var. :hmm:

 

 

N80.png

 

....SIKLE :dribble:

Endret av Acez
Lenke til kommentar

Oh yess! Og fortell oss nå for guds skyld om den har autofokus! :yes:

5948175[/snapback]

Det er ingen tvil om at den _ikke_ har det.

5949405[/snapback]

Neivel. Jeg tenkte bare på ryktene som svirret her tidligere om at den ble utsatt fordi Nokia skulle putte inn kraftigere prosessor og få autofokus på kameraet. Og så var det liksom ingen som kunne be- eller avkrefte, så da ville jeg bare vite... Men jeg er likevel veldig nysgjerrig på hvordan bildene er... (hint hint, zand ;) )

Lenke til kommentar
Er bare 2 grunner til å velge N80 fremfor 6280:

1) WiFi

2) Symbian

5953962[/snapback]

Hva er dette fornoe? Er det alle forskjellene du finner mellom disse to?

N80 har en helt annen byggekvalitet, bedre kamera, høyere oppløsning på skjermen, størrelse, design / utseende.

 

Men sier ikke at N80 er bedre enn 6280 til alle brukere, men er flere grunner å velge N80 enn de to du sier.

5954078[/snapback]

Sier selvsagt ikke at det er de eneste forskjellene, listen er lang den, men det er det eneste som virkelig er fremtredende og som absolutt favoriserer N80.

 

En mobilbruker på det jevne trenger ikke vite annet enn at forskjellen er WiFi og Symbian. Oppløsningen er mer enn bra nok på 6280 og størrelsen favoriserer jo 6280. Har man altså ikke bruk for WiFi og ikke vet hva Symbian er så er det jo bare å gå for 6280 først som sist - som er billigere også.

 

Og til du som nevner kamera her lengre oppe. Et bedritent 2 mpx kamera eller et bedritent 3 mpx kamera er det samme for meg. Kom tilbake når det er blitt autofokus på normale Nokia-telefoner også. Før det kan det gjerne være 10 mpx uten at jeg hever et øyenbryn.

Lenke til kommentar
Og til du som nevner kamera her lengre oppe. Et bedritent 2 mpx kamera eller et bedritent 3 mpx kamera er det samme for meg. Kom tilbake når det er blitt autofokus på normale Nokia-telefoner også. Før det kan det gjerne være 10 mpx uten at jeg hever et øyenbryn.

5954362[/snapback]

Nå er det vel heller snakk om et ganske dårlig 2 mp kamera mot et ganske bra 3,2 mp kamera. Men selvfølgelig fint at du kaller ting for bedritent, sannsynligvis før du har sett det.

Lenke til kommentar

Var på Nokia butikken på byporten. De hadde fått inn 2 stk igår. Begge ble selvfølgelig utsolgt med en gang. Pris: 6500,-

 

Men her er den gode nyheten: Det var en i sølv og en i svart! Altså kommer begge samtidig. Desverre vil det ta litt tid før de får inn flere.

 

Telekiosken på byporten hadde ingen men hun bak disken hadde hørt 27. eller 28. april.

 

Telekiosken på Oslo S hadde fått inn 1 i sølv igår og den var der fremdeles! Fikk til og med prøve å holde den. Pris: 7000,-

 

Dette var under en time siden så hvis noen er villige til å bla opp 7 lapper så løp ned på Oslo S nå :p

Lenke til kommentar

Er det ingen som har hørt om www.gsm.no? De fikk inn 20stk. 10 svarte og 10 i sølv. De svarte ble selvfølgelig solgt med en gang. Bestilte min i dag tidlig. Da hadde de 3 sølv på lager. Sist jeg snakket med deg, hadde de en igjen. Og det herlige er at jeg bare betale 4669 for mobilen. Det er tilbud for de som har chess abb. for de som ikke har det, koster mobilen 4899.

 

Synes det var litt merkelig at folk ikke nevnte gsm.no. De er jo desidert billigst.

Lenke til kommentar

Kan noen plis svare på dette (dette gjelder vel generelt nokia eller N-series) men er d noen problem med å overføre filer mellom N80 og en mac? Har SE nå og må bruke minnekortleser for å få over sanger, bilder osv. Vil det samme gjelde Nokia N80 eller kan man bruke kabel? NOen som vet?

 

Grunnen jeg stusser er at jeg var å testa den idag og i pakken var d et minnekort på 128 MB, men IKKE noe minnekortleser, så ble usikker. Og de på butikken visste heller ikke. Hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...