Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Zand kan du legge ut noen bilder ?

Vil gjerne se kvaliteten på bildene den tar.. har vært mye spekulering om det der...

og kanskje ett filmklipp?

5948103[/snapback]

Oh yess! Og fortell oss nå for guds skyld om den har autofokus! :yes:

5948175[/snapback]

Det er ingen tvil om at den _ikke_ har det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet av en butikk i Trondheim som får 4 stykk i morgen (1 eller 2 allerede solgt). PM meg hvis noen er interessert, vil ikke legge ut navn på butikken i tilfelle noen vil oppfatte det som reklame.

5949863[/snapback]

Bare å offentliggjøre det om folk her ønsker. Da det hele tiden lenkes til butikker som har/ikke har produktet på internett kan man gjøre det samme til fysiske butikker. Men alltid bra å være på den sikre siden, så forstår deg der :)

 

Ser ut at som vanlig så sender de ut fargen jeg har minst lyst på først. Og nok en gang kommer jeg ikke til å orke å vente på svart. Synd, for den er absolutt finest i svart synes nå jeg.

 

Hvis noen finner ut av noen butikker i oslo som har den, skrik høyt her! :)

Lenke til kommentar

noen som har fått høre prisen i butikken?

jeg har ikke tenkt å betale så mye mer enn 5000.

og min skal være svart så det er bare å vente lengre for meg...

kanskje mai til og med? :(

 

Arehei: har du holdt ut så lenge som dette skal vel du oxo greie å holde deg unna noen dager eller ett par uker til!?

Endret av Fleebee
Lenke til kommentar
Arehei: har du holdt ut så lenge som dette skal vel du oxo greie å holde deg unna noen dager eller ett par uker til!?

5950111[/snapback]

Nja. Det er ikke helt det samme da. Å vente mens mobilen er utilgjengelig er jo noe, mens å vente mens man faktisk bare kan gå til butikken å kjøpe den er en del vanskeligere :)

 

Men men. Får se hva jeg klarer. Det blir vel smooth stainless eller hva den heter..

Lenke til kommentar
Telebutikken solsiden i Trondheim får i alle fall 4 stk i morgen. Som nevnt tidligere er 1 eller 2 forhåndssolgt, men det burde være mulig å kapre en hvis man er ivrig og ringer.

5950056[/snapback]

 

Hmm hvis det er Telebutikken som for inn 4 stk må det vel være telebutikken

som også for inn de 6 siste hvis det er av den samme partien som Zand nevnte kommer så kommer vel de siste 6 til Oslo kanske :hmm:

Lenke til kommentar

Kan være dette er diskutert tidligere men har litt tregt nett her jeg er nå og har det litt travelt, så håper dere unnskylder meg om det har vært diskutert.

 

Men hva kommer med N80 i eska, noen som vet?

1. Er øreproppene bra (slik osm SE's W800/900 osv)

2. Er det adapter på den slik at man kan koble dem til 3,5mm plugger?

3. Kan man laste over filer/musikk osv når man har mac, eller må man ha minnekortleser?

4. Og følger det med noe minnekort/kortleser, evt hvor stort er minnet?

 

På forhånd takk for svar, og håper dere ikke blir sure om dette var diskutert før :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...