genser Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Zand kan du legge ut noen bilder ?Vil gjerne se kvaliteten på bildene den tar.. har vært mye spekulering om det der... og kanskje ett filmklipp? 5948103[/snapback] Oh yess! Og fortell oss nå for guds skyld om den har autofokus! 5948175[/snapback] Det er ingen tvil om at den _ikke_ har det. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hva er N81, er det noe som kommer snart fra nokia. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vet av en butikk i Trondheim som får 4 stykk i morgen (1 eller 2 allerede solgt). PM meg hvis noen er interessert, vil ikke legge ut navn på butikken i tilfelle noen vil oppfatte det som reklame. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Vet av en butikk i Trondheim som får 4 stykk i morgen (1 eller 2 allerede solgt). PM meg hvis noen er interessert, vil ikke legge ut navn på butikken i tilfelle noen vil oppfatte det som reklame. 5949863[/snapback] Bare å offentliggjøre det om folk her ønsker. Da det hele tiden lenkes til butikker som har/ikke har produktet på internett kan man gjøre det samme til fysiske butikker. Men alltid bra å være på den sikre siden, så forstår deg der Ser ut at som vanlig så sender de ut fargen jeg har minst lyst på først. Og nok en gang kommer jeg ikke til å orke å vente på svart. Synd, for den er absolutt finest i svart synes nå jeg. Hvis noen finner ut av noen butikker i oslo som har den, skrik høyt her! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Telebutikken solsiden i Trondheim får i alle fall 4 stk i morgen. Som nevnt tidligere er 1 eller 2 forhåndssolgt, men det burde være mulig å kapre en hvis man er ivrig og ringer. Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) noen som har fått høre prisen i butikken? jeg har ikke tenkt å betale så mye mer enn 5000. og min skal være svart så det er bare å vente lengre for meg... kanskje mai til og med? Arehei: har du holdt ut så lenge som dette skal vel du oxo greie å holde deg unna noen dager eller ett par uker til!? Endret 19. april 2006 av Fleebee Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Uten abonnement ligger den nok på over 5 blanke i butikk. Tror den kommer til å ligge rett over det i nettbutikker, et par hundrelapper kanskje. Personlig synes jeg kanskje at den i børstet stål ser mer eksklusiv ut enn den svarte også, men jeg har ikke sett noen live... Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Arehei: har du holdt ut så lenge som dette skal vel du oxo greie å holde deg unna noen dager eller ett par uker til!? 5950111[/snapback] Nja. Det er ikke helt det samme da. Å vente mens mobilen er utilgjengelig er jo noe, mens å vente mens man faktisk bare kan gå til butikken å kjøpe den er en del vanskeligere Men men. Får se hva jeg klarer. Det blir vel smooth stainless eller hva den heter.. Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hehe.. så sant så sant... pengene skriker etter å bli brukt Lenke til kommentar
zand Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Skal ta noen bilder og litt video som jeg kan legge ut etterpå... Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Skal ta noen bilder og litt video som jeg kan legge ut etterpå... 5950440[/snapback] Det høres bra ut! Ikke vær redd for å legge ut for mye da Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvordan er Wlan'en? Er den brukbar? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det xpress-on deksel? Eller må man ha den inn på service for å bytte det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Er det xpress-on deksel? Eller må man ha den inn på service for å bytte det? 5950786[/snapback] Inn på service eller bruke skrutrekker selv på en eller annen måte Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Telebutikken solsiden i Trondheim får i alle fall 4 stk i morgen. Som nevnt tidligere er 1 eller 2 forhåndssolgt, men det burde være mulig å kapre en hvis man er ivrig og ringer. 5950056[/snapback] Hmm hvis det er Telebutikken som for inn 4 stk må det vel være telebutikken som også for inn de 6 siste hvis det er av den samme partien som Zand nevnte kommer så kommer vel de siste 6 til Oslo kanske Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Kan være dette er diskutert tidligere men har litt tregt nett her jeg er nå og har det litt travelt, så håper dere unnskylder meg om det har vært diskutert. Men hva kommer med N80 i eska, noen som vet? 1. Er øreproppene bra (slik osm SE's W800/900 osv) 2. Er det adapter på den slik at man kan koble dem til 3,5mm plugger? 3. Kan man laste over filer/musikk osv når man har mac, eller må man ha minnekortleser? 4. Og følger det med noe minnekort/kortleser, evt hvor stort er minnet? På forhånd takk for svar, og håper dere ikke blir sure om dette var diskutert før Lenke til kommentar
3121 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Telekiosken på Manglerud har 7 stk inne. Alle Smooth Stainless" Prisen....... Vannvittige 6990.- uten abo. Frekt, men de får sikkert solgt de uansett... Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vent heller 1 måned og den finnes til under 5000 på nettet. Men noen er litt mer desperate enn andre hehe Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Telekiosken er alltid dyrest på mobiler, så ikke overrasket over 7000 kr der. Trenger ikke vente 1 mnd til de finnes til 5000 kr på nett, holder med 2.5 uke Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Netshop er vel billigste jeg har sett til nå uten abb. 4995 for N80, siden dem har sånn hentelager i Oslo slipper man t.o.m frakten:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå