Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer

genser

Anbefalte innlegg

N71 og N80 er vel ganske like N70 bortsett fra designet.

5871571[/snapback]

N70 og N80 er da ganske forskjellige funksjonsmessig, N71 har jeg ikke kikket noe særlig på så den skal jeg ikke uttale meg om. Men N80 har bl.a. 3 mpix kamera og Wi-Fi som det jeg kommer på, sikkert flere ting de ikke har til felles. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N71 og N80 er vel ganske like N70 bortsett fra designet.

5871571[/snapback]

N70 og N80 er da ganske forskjellige funksjonsmessig, N71 har jeg ikke kikket noe særlig på så den skal jeg ikke uttale meg om. Men N80 har bl.a. 3 mpix kamera og Wi-Fi som det jeg kommer på, sikkert flere ting de ikke har til felles. :)

5871639[/snapback]

Vil bare legge til at det er en stor forskjell når det kommer til skjermoppløsning. I tillegg har jo N80 UPNP.

Lenke til kommentar
Fikk N80 idag. Utrolig tykk mobil (verdens tykkeste?), virker som en re-launch av gamle 7650.

Jeg synes N80 er skuffende tragisk.

Fikk E61 også, den virker å være langt bedre.

5876438[/snapback]

Fikk du din eller mener du at dere fikk deres

parti med mobiler i butikken?

Lenke til kommentar
Siden du ikke liker din kan jeg godt få den :D

Verdens tykkeste mobil?? Til og med 6600 er tykkere jo >_>

5876466[/snapback]

Nokia N80:

Lengde: 95,4 mm

Bredde (maks.): 50 mm

Tykkelse (maks.): 26 mm

Nokia 7650

Lengde: 114 mm

Bredde: 56 mm

Tykkelse: 26 mm

Syntes ikke 7650 va for stor, N80 e jo mindre :D

Lenke til kommentar
Fikk N80 idag. Utrolig tykk mobil (verdens tykkeste?), virker som en re-launch av gamle 7650.

5876438[/snapback]

Tar du noen bilder og tester de litt? Hvis du (butikken din) skal selge de, må dere vel prøve de litt! :D Slik at dere vet hva dere selger.

Jeg er spent, og sikkert ikke alene.

Lenke til kommentar

5876438[/snapback]

Fikk hvorfra?? Forklar deg litt bedre?

Lenke til kommentar

Alltid likt Nokia jeg. Bare endel her som prøver å overbevise seg selv og andre om noe annet. Vel, deres problem :)

E61 er jo bra sa jeg.

N80 er overlatt til en annen avdeling nå. Jeg bare registrerer dem og setter opp for WAP.

26mm tykk ER litt drøyt da... :)

Lenke til kommentar
26 mm tykk (N80) ER litt drøyt da... :)

5876925[/snapback]

Hehe, jo'a... buler godt i lomma ja. Men tjukkeste ever er jo en drøy påstand. Vet om rimelige mange mobiler som har vært tjukkere i løpet av mobilhistorien, og som er det også idag...

Er jo tross alt 21 mm 6280 også... Ikke at den heller er av de tynneste, men sånn er det jo gjerne med slide-mobiler. Tilogmed Nokia 6230i i candybar-format er jo 20 mm.

Lenke til kommentar

Syntes den var grei å holde i. Blir det for tynt er ikke det behagelig heller. Hvertfall ikke hvis man har mannehender.

På Elektrofil-messen hadde de kun en uferdige N80 i monter man kunne kjenne på. Slidefunksjonen på disse var tull og det var endel slark, uferdig rett og slett. Jeg syntes det var litt rart så kort tid før lansering, og nå blir mine mistanker bekreftet. Når molna sin arbeidsplass mottar ferdige N80`er nå sier det noe om hvor lavt Nokia, og andre, prioriterer Elektrofil.

Lenke til kommentar
Riktig, for den ER bare 23 mm

Nei min venn, den ER 26mm sier jeg :)

5877107[/snapback]

Den er vel begge deler :) 23 mm på det tynneste eller i gjennomsnitt og 26 mm på det tykkeste? Mulig jeg tar feil, men den er jo relativt tykkere noen steder enn andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...