Tjohei Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Å skrekk... Nå ble vi overrasket... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kom ikke som sjokk. Var som han Nokia fyren sa bare en salgstriks fra nettbutikkene om bare få inn en del bestillinger:P Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Da kansellerer jeg på Komplett, og lar heller penga gå til noen andre, som ikke lyver meg midt opp i ansiktet. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme...... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Tror også jeg kansellerer min bestilling på Komplett. Men Nokia lyver jo også, som fortsatt har 1.kvartal som tilgjengelighet for N80 på sine sider. Er ganske dårlig det og synes jeg. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Tror ikke Komplett lyver. De opererer nok bare med datoene de får fra leverandøren. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Så langt har jeg hørt datoene 20. april, 26. april og 28. april (som de fleste butikkene i prisguiden). Carphonewarehouse sier at de skal få den på mandag, men det tviler jeg på.... Blir nok i slutten av april en gang tenker jeg. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Tror også jeg kansellerer min bestilling på Komplett. Men Nokia lyver jo også, som fortsatt har 1.kvartal som tilgjengelighet for N80 på sine sider. Er ganske dårlig det og synes jeg. 5844236[/snapback] Nå sa jo han Nokia fyren på messen til meg igår at den kommer mot slutteb av mnd tror nok dme abre har glemt å oppdatere sida. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Så langt har jeg hørt datoene 20. april, 26. april og 28. april (som de fleste butikkene i prisguiden). Carphonewarehouse sier at de skal få den på mandag, men det tviler jeg på.... Blir nok i slutten av april en gang tenker jeg. 5844321[/snapback] Tatt til fornuften du også ja? Er jo det vi andre har sagt hele tida.. d.v.s. TIDLIGST i april da... like realistisk med mai/juni tror jeg. Å tro at den skulle komme 31. mars var isåfall å tro på julenissen. Kjenner man mobilmarkedet litt og vet hvordan det fungerer etter noen år skjønner man fort at det er helt umulig at mobilen kunne ha kommet da. Lenke til kommentar
stue Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Så langt har jeg hørt datoene 20. april, 26. april og 28. april (som de fleste butikkene i prisguiden). Carphonewarehouse sier at de skal få den på mandag, men det tviler jeg på.... Blir nok i slutten av april en gang tenker jeg. 5844321[/snapback] Tatt til fornuften du også ja? Er jo det vi andre har sagt hele tida.. d.v.s. TIDLIGST i april da... like realistisk med mai/juni tror jeg. Å tro at den skulle komme 31. mars var isåfall å tro på julenissen. Kjenner man mobilmarkedet litt og vet hvordan det fungerer etter noen år skjønner man fort at det er helt umulig at mobilen kunne ha kommet da. 5844439[/snapback] Dette er jo elendig av komplett ( og av nokia som fortsatt sier 1. kvartal) Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Og sjekk datoen på Komplett nå. 01.05.2006. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Men når batteriet på N80 varer i underkant av en dag ved aktivt bruk så frister den vel ikke spesielt mye? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jo, folk kjøper laptoper også, gjør de ikke? Hvor lang batteritid har de? Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 I følge et annet forum der en har hatt kontakt pr. mail med Nokia, så har N80 IKKE Autofokus. Den har kun "manuell" fokus med den bryteren under linsa som skifter mellom makrofokus(nærbilder) og vanlig fokus. FOTA(Firmware over the air) vil også kun kunne benyttes av telelevrandører som støtter denne tjenesten. Håper at de norske har dette i orden? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jo, folk kjøper laptoper også, gjør de ikke? Hvor lang batteritid har de? 5845619[/snapback] Å lade hver kveld går greit, men går det en halv dag bare så er det litt på grensa. Men ja jeg vurderer den uansett. Får vente på noe tester når den kommer Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Sir-Alex hadde en god aprilsnarr, synd tråden ble stengt Andre her som har fått seg en N80 i dag Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei Var på elektromessen fikk bekreftet at N80 kommer om 14 dager,N71 kommer i april,N91 kommer i n mai.N92 visste de ikke når den kom,det kommer an hvilket tvsystem som velges. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har nettopp kommet hjem fra Elektrofil messen og har fått holde N80! :D Den virket kjempe solid og deilig å holde! Han som stod på standen sa at den kommer i mai, men det kommer en liten levering av de også i slutten av april, men den kom til å være så ltien at det ikke ville være merkbart. Egentlig har jeg blitt litt keen på N91, etter å ha sett hvordan den var "in real life". Får se når de kommer hvilken modell jeg går for! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 HeiVar på elektromessen fikk bekreftet at N80 kommer om 14 dager,N71 kommer i april,N91 kommer i n mai.N92 visste de ikke når den kom,det kommer an hvilket tvsystem som velges. 5849812[/snapback] hæ? fikk du vite at N80 kommer om 2 uker?! Hvorfor sa han ene til meg mai da? :S Lenke til kommentar
jic Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe de folka der viste ikke særlig mye om mobilene. Noen sa ditten andre sa datten. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei jeg spurte to stk og begge sa det samme til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå