Ikke Her Lenger Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg kom til å tenke på en ting: Viss N80 kommer ut om ikke veldig lenge med en pris på 5000, vil ikke da denne koste omtrent det samme som N90? Tror dere da at N90 vil falle i pris? I så fall, hvor mye? Gleder meg sinnsykt til N80 kommer, mulig eg går for denne viss ikke lommeboken sier noe annet Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nå gleder jeg meg sinnsykt! Har akkurat solgt min N70 *Vente i spenning* Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Da kan vi hvertfall fastslå at N80 ikke kommer i februar, er ennå ikke kommet i prisguiden, noe de pleier å gjøre x antall uker før de er i handelen. Så spørs det om vi som venter på denne kan smile litt bredere i Mars Redd for at jeg må vente til april,mai... Det er heller ikke opprettet varenr. for bestilling fra distributør, så folkens Mars Endret 16. februar 2006 av Gadgetelsker Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Med Nokias leveringsdyktighet kan vi vel være glade om N80 er i handelen til julehandelen begynner. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Lurer bare på en ting anngående videoopløsningen til N80 som er (Q)CIF, hvordan filmer denne opp mot en SE W900i som har QVGA? Veit at CIF har oppløsning på 352 x 288, mot en QVGA oppløsning på 320 x 240 og 30 fps, men hvordan vil dette tas seg ut for nokias side, er CIF oppløsningen "bedre" enn QVGA oppløsningen til SE? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Amobil har en sniktitt/preview av N80 fra 3GSM messen, artikkelen avsluttes med: "Telefonen burde være rett rundt hjørnet til norske butikkhyller, og vil ha en utsalgspris på omtrent 5000 kroner." Om den burde være rett rundt hjørnet, ville da ikke noen nettbutikker lagt de inn i prislistene sine? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Amobil har en sniktitt/preview av N80 fra 3GSM messen, artikkelen avsluttes med: "Telefonen burde være rett rundt hjørnet til norske butikkhyller, og vil ha en utsalgspris på omtrent 5000 kroner." Om den burde være rett rundt hjørnet, ville da ikke noen nettbutikker lagt de inn i prislistene sine? 5637236[/snapback] Var nok en høyst optimistisk påstand av Amobil (og Nokia?) dette. Nokia 6280 var jo "rett rundt hjørnet" i november 2005 den også, og vi ser jo hvor langt den har kommet... Men ingenting hadde gledet meg mer enn om de hadde rett. Men det har de ikke. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er det jeg også tror. Derfor synes jeg det virket litt rart at amobil helt ubegrunnet skriver dette... Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 I følge Dagbladet Søndag(fra 3GSM messen) kommer N80 på markedet i Norge til våren/sommeren. Får bare håpe på en tidlig vår da Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kan hende dette har vært postet før, men her er nå ihvertfall noen flere bilder av Nokia N80 fra Newmobile.nl! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 I følge Dagbladet Søndag(fra 3GSM messen) kommer N80 på markedet i Norge til våren/sommeren.Får bare håpe på en tidlig vår da 5638331[/snapback] Vanligvis har Amobil rimelig mye mer peil enn Dagbladet, men stoler nok langt mer på Dagbladet her ja. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Nå gjengir vel Amobil bare informasjonen de har fått så vis de tar feil så er det ikke deres skyld. Og det er jo like stor sjangs for at Amobil har rett her som Dagbladet i denne saken. Og så vidt jeg vet så er ikke Nokia så ille med å levere ut mobilene sine til forhandlerene sine som alle skal ha det til nå. Ja, jeg vet at 6280 er veldig forsinket, men det er en av mange telefoner. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja men poenget mitt var at om mobilen er rett rundt hjørnet, ville nok forhandlere/nettbutikker hatt prisinfo de hadde lagt ut. F.eks Mpx er veldig "flinke" med å legge ut slik veldig tidlig. Dessuten skriver ikke amobil hvor de har denne infoen fra, jeg er redd det er fra nokia sine sider hvor det står 1.kvartal, og det er vel de færreste som tror denne rekker kvartalsslutt. Men for all del, håper den kommer veldig snart! Lenke til kommentar
TkOcBy Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Modellene blir annonsert hos distrubitørene ca. 1 måned før de blir lagt ut som tilgjengelig for forhandlerene. Verken Tcom eller Telefast har annonsert lanseringsdatoen for N80. Så N80 kommer trolig ikke før slutten av mars/ starten av april. Bare å smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Klippa og limte litt men den blei litt kjedeig... Noen "proffe" som vil lage en litt bedre bakgrunn med N80? Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hey hey Nokias hjemmesider har blitt oppdatert.. Litt mer N80 eyecandy... Enten det eller så er jeg bare treig og uopmerksom http://www.nokia.com/nseries/index.html#allthepowers Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Vodafone har telefonen i april, vil den da komme ut før eller etter det? håper på før... http://www.vodafone-emailme.co.uk/vfemailme/coming_soon.jsp Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Klippa og limte litt men den blei litt kjedeig... Noen "proffe" som vil lage en litt bedre bakgrunn med N80? 5651740[/snapback] Forsøkte å lage en Reklame-Kampanje for N80 Hva synes dere? (Får ikke lastet den opp, større en 1 mb) Endret 24. februar 2006 av sir-alex Lenke til kommentar
eivindlt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hva tror man blir prisen på N80 med abonnement? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hva tror man blir prisen på N80 med abonnement? 5659165[/snapback] Ren gjetting fra min side: 3299kr eller 3499kr i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå