Reborn Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 hva er det beste spillet på markedet pc,x-box,GC,ps2 Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Best på pc vil jeg fremdeles si er "Operation Flashpoint" med add-on pakkene...ingen over ingen ved siden, selv om grafikken ikke er den peneste lenger så er det ingen spill i sjangeren som er bedre,og det er heller ingen spill som er under utvikling som ser bedre ut på det området mht spillbarhet Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hehe, ikke gjør det så vanskelig da. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Counter-Strike, rett og slett :razz: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 18:32, amd_guru skrev:Counter-Strike, rett og slett :razz: CS kan kanskje ligge under gøyeste for noen(ikke meg), men det er garantert ikke det beste. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 For PC: - GTAIII - SOFII - OFP + Resistance - MOH:AA - Jedi Knight 2 - GR + Desert Siege Dette er av de litt nyere releasene. For min egen del av eldre spill: - Rogue Spear - Day Of Defeat - Motocross Madness 2 - AvP2 (og nå er jo Primal Hunt akkurat sluppet da!) Ellers kan du jo lese litt i denne tråden og følge linkene mine der _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-08-25 20:41 ] Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Så akkurat at Primal Hunt ble litt slakta i PCGamer. Bare litt over 60% score om jeg ikke husker feil... MEN Jeg absolutt digga AvP2, og MÅ ha expansion packen (er en STOR fan av alt som har med Alien å gjøre). Ellers så har jeg hatt det utrolig morsomt med Warcraft 3 i det siste. SOF 2 ble jeg litt lei av (ikke rare variasjonen i oppdragene der). Morrowind er og blir en klassiker, og NWN er bra (selv om jeg greide å f0kke opp installasjonen med en sånn kamera-tweak fil). Ellers er mine top 5 (single player) noe sånt som: DeusEx Final Fantasy 7 Baldurs Gate (1&2) System Shock 2 Diablo 2 og mye mye mer... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 starcraft og counterstrike til pc og en mengde med spill på ps2 som overgår de igjen pluss conker bad fur day. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 På marketedet er kanskje å ta i litt, men den som leter skal finne: 1. Deus Ex 2. X-Com: Apocalypse 3. Morrowind Vel, nr. 3 burde man iallefall kunne finne ganske greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 fasit: Counter-Strike *provosere* mange er nokk uenige, og en del uenige. men jeg er enig. bare aksepter at noen liker det, andre ikke. Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Americas Army (hater navnet, hater moralen, elsker spillet!) det er gratis i tillegg! :smile: me loves it. Det er mest gøy når man får til litt samarbeid, som er et must på vanskelige brett, som assault på bridge. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg synes også AA er det beste for tiden. Veldig realistisk, passe vanskelig, enormt bra lyder og relistisk våpenmodell. ...og i hvilket annet spill får man låsing på våpnet midt i en ildstrid? Gotta love it :smile: Andre kandidater er Viper Racing (usannsynlig bra med FF ratt&pedaler) MOHAA, Flashpoint og kanskje Starcraft? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 "Americas Army (hater navnet, hater moralen, elsker spillet!) " HELT enig! blir bare for latterlig for meg. Sykt. Lenke til kommentar
CPU Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 DIABLO II .......................Og CS Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Du sier ingenting om hvilken type spill du liker. Men test Battlefield 1942! http://www.ea.com/eagames/main/pccd/battle...ld1942/home.jsp Dersom du har breiband, så kan du laste ned MP-demo til dette spillet. Helt avsindig rått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Diablo II er ødelagt av cheats og duping og lignende. og så er det jo så UTROLI monotomt. ACT1, ACT2, ACT3, ACT4 repeat forever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå