Corn Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hva med å lage en privat SO tråd hvor ingen som har under 100 mld i ekte SO slipper inn. På en måte som en invite-only irc kanal. Face it, hw.no får flere nye brukere for hver dag som går Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Corn skrev (2002-08-25 19:45):Face it, hw.no får flere nye brukere for hver dag som går AND? Det har ikke med at vi ikke vil ha inn nye folk, det har med at vi ikke vil ha nye folk som ikke kan respekter regler som er MEGET lette å følge... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Mener du disse? I så fall så burde noen skrive "NB Retningslinjer hjelper fortsatt" Søppel Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 19:45, Corn skrev:Hva med å lage en privat SO tråd hvor ingen som har under 100 mld i ekte SO slipper inn. På en måte som en invite-only irc kanal. Face it, hw.no får flere nye brukere for hver dag som går Du og skulle virkelig skaffet deg noen venner! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: CFD skrev (2002-08-25 18:11):Du blandet deg inn i våre diskusjoner og sporet oss av.Det er bare en av tingene. Hallo?? Hva er det som skjer med verden her? Det virker framdeles som om noen tror de eier SO... Skjerp dere! Og "Kebab Gud"... Du er jo ikke akkurat hakket bedre newkids du, da når du lager slike tråder som dette og legger ut navn! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 19:42, Jannis-15 skrev:fondus, tør du ikke å svare så er jeg enig med han over meg... "get a life.."trodde du var en seriøs bruker jeg, eller har jeg tatt helt feil? ikke svare? det har seg sånn at vi som ikke bor midt i svarteste byen rett og slett ikke har råd til å logge på nettet (60 øre+tellerskritt) titals ganger bare for å svare newkids. du må så gjerne være enig med en mann (som btw er bannet fra forumet i en uke av godeste kilogram ), men for å si det sånn, det _driter_ jeg i. hadde jeg vert deg, ville jeg feiet for egen dør før man begynner å kalle andre useriøs m.m. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hvorfor tror alle at man ikke har venner bare man er på hw.no x<7 timer i uka? Åå jeg blir så leei av sånne personer! (Jai veit at jai ikke skal svare på sånt, men jeg måtte bare) Nb; jeg har venner :smile: Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 17:42, Corn skrev:Hvorfor tror alle at man ikke har venner bare man er på hw.no x<7 timer i uka? Åå jeg blir så leei av sånne personer!(Jai veit at jai ikke skal svare på sånt, men jeg måtte bare)Nb; jeg har venner At man sitter på hw.no under sju timer i uka tyder da heller på at man _har_ venner, eller i det minste noe å gjøre på. Det er et faresignal når man sitter på forumet 24/7 og F5-tasten er blankslitt av alle refreshene man gjør mens man venter på neste post Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 14:17, Jimmy Pop skrev: Quote: ... ... Skjerp dere! Og "Kebab Gud"... Du er jo ikke akkurat hakket bedre newkids du, da når du lager slike tråder som dette og legger ut navn! Eh. Jeg kan ikke se noe bruk av navn fra Kebab_GUD sin side. han har bare brukt brukernavn, noe som jo er offentlig tilgjengelig for alle som gidder å lese SO-tråden. Det eneste han har gjort er å oppsummere litt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Uhmm ka skjer?? Og wtf er SO? Har eg vært borte så lenge? Jommen skjer det mye her i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Uhmm ka skjer?? Og wtf er SO? Har eg vært borte så lenge? Jommen skjer det mye her i løpet av en uke. det er Siste Ordet... nå har vi fått SO2, der gjelder det foresten ikke så mange regler enda, men det er noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå