Gå til innhold

Gothic 3 specs lekket...

Anbefalte innlegg

Tyske PC Games Hardware kan fortelle om følgende specs:

Athlon 64 3000+/P4 2,8 GHz,

1 GB RAM,

Geforce 6800 GT/Radeon X800 Pro

De sier at noen hos PB har sagt at dette er minstekrav for å kunne kjøre G3 skikkelig.

Videre kan de fortelle:

To enjoy Gothic 3 with all details, 4xFSAA and 8:1 AF, a Geforce 7800 GT/GTX is needed. Probably the new Ati Radeon X1000er-series will fulfill the requirements, too.

Da falt jeg av lasset og ser fram til å handle XBOX360 for spill med like god kvalitet, og bedre, uten å måtte oppdatere hver 3 mnd, og da med den beste hardware. Min pc-spilling er over for dette gidder jeg ikke, ikke har jeg råd til det heller. Kjøpte GF 6600 gt 256 ddr3 ram for 3 mnd siden og dette er allerede utgått på dato....jaja...

Ps: Ingenting er bekreftet av PB såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jammen i meg harde krav for å kunne spille det spillet, og personlig tviler jeg på Athlon 64 3000+/P4 2,8 GHz, 1 GB RAM og Geforce 6800 GT/Radeon X800 Pro er det man må ha for at spillet ikke skal hakke/lagge på minimum oppløsning osv...

Spillet har jo slippdato den 12 februar, og selv om det ikke er så lenge til så tror jeg da de vil prøve og presse maskinvare kravene litt ned for å nå ut til ett enda bredere publikum.

Tror ikke de er interrisert i at Gothic 3 skal ende opp som Gothic 2: Å selge elending utenfor Tyskland.

En måte å gjøre det på er å senke minimumskravene slik at et bredere publikum kan spille spillet uten å måtte oppgradere for flerfoldige tusenlapper :)

Lenke til kommentar

Det var høge krav, men overraskande er det vel ikkje, når ein ser på skjermskota. Eg hadde planlagt å kjøpe ny maskin denne månaden, bygd for å spele Gothic 3 og Oblivion. No som Oblivion er utsatt, får eg vente til februar i staden. Og med tanke på systemkrava for G3, er det eigentleg like greit.

Kay

Lenke til kommentar

Sitter enda på et x800pro vivo @ xt pe spees som jeg vil påstå duger i lange baner enda (kjøpte det i Desember 2004). Det jeg heller burde oppgradere nå er minnet, 1024MiB begynner å bli i minste laget til f.eks Battlefield 2.

Gleder meg til Gothic 3!

Synest bossen i gothic 2 var allt for lett. bare summoned en demontingest av et slag som bossen slo på mens jeg var fri til å ta han bakfra ;)

Tror ikke bossen slo mot meg en eneste gang.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Tror ikke de er interrisert i at Gothic 3 skal ende opp som Gothic 2: Å selge elending utenfor Tyskland.

Det solgte dårlig, men ikke elendig. Gothic II er tross alt en klassikker.

5094310[/snapback]

Okey, elendig var kanskje ett litt sterkt ord :)

Dårlig passer nok bedre når jeg tenker meg om ja ;)

Lenke til kommentar

Jeg hoppet av PC-spilling for lenge siden. Det blir rett og slett bare for dyrt, og det beviser sånne spill som Gothic 3 med de kravene. Jeg er evig takknemlig for at det finnes konsoller, for jeg syns igrunn synd på de som gjør dette, har du en hel masse penger å kaste bort så er det vel greit, men det blir for mye for meg å holde tritt med de nyeste spillene når det gjelder maskinkravene.

Lenke til kommentar
6600gt var vel aldri et toppkort heller da, og nå er jo neste generasjons kort her :)

Edit: Tror nok spillet funker på minimum med et 6600gt ;)

5094638[/snapback]

Er ikke så stor forskjell på 6800 og 6600 gt. Uansett er det for dumt. Håper G3 kommer til 360.

Kortet mitt støtter PS 3, HDR og det meste annet. 7800-er stort sett bare klokket høyere og kan kjøre SLI. Teknologien er den samme.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
6600gt var vel aldri et toppkort heller da, og nå er jo neste generasjons kort her :)

Edit: Tror nok spillet funker på minimum med et 6600gt ;)

5094638[/snapback]

Er ikke så stor forskjell på 6800 og 6600 gt. Uansett er det for dumt. Håper G3 kommer til 360.

5095114[/snapback]

Det er jo lov å håpe. Piranha Bytes har aldri tidligere gitt ut noe til konsoll, men utgiveren deres JoWood har gjort flere spill til konsoll før. Er jo lov å drømme om en multiplatform tittel som en første fra PB da.

Lenke til kommentar
Tyske PC Games Hardware kan fortelle om følgende specs:

Athlon 64 3000+/P4 2,8 GHz,

1 GB RAM,

Geforce 6800 GT/Radeon X800 Pro

De sier at noen hos PB har sagt at dette er minstekrav for å kunne kjøre G3 skikkelig.

Videre kan de fortelle:

To enjoy Gothic 3 with all details, 4xFSAA and 8:1 AF, a Geforce 7800 GT/GTX is needed. Probably the new Ati Radeon X1000er-series will fulfill the requirements, too.

Da falt jeg av lasset og ser fram til å handle XBOX360 for spill med like god kvalitet, og bedre, uten å måtte oppdatere hver 3 mnd, og da med den beste hardware. Min pc-spilling er over for dette gidder jeg ikke, ikke har jeg råd til det heller. Kjøpte GF 6600 gt 256 ddr3 ram for 3 mnd siden og dette er allerede utgått på dato....jaja...

Ps: Ingenting er bekreftet av PB såvidt jeg vet.

5093649[/snapback]

Vel det er en GOD stund til Gothic 3 kommer da og tviler du trenger å oppgradere så forferdelig mye egentlig. Jeg ser du trenger mer minne da ... 256 mb minne er ikke halvparten av det jeg bruker i Windows XP alene omtrent . Gothic spillene har sinnsyke områder og da må man være forbredt på å ha god hardware for å kjøre det perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...