abene Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Windows Live Beta Microsoft har sluppet en prøveversjon av Windows Live med Internettbaserte programmer og tjenester. Du kan nå registrere deg og teste tjenestene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hmm noen som vet hva som er forskjellen på www.start.com (som er min hjemmeside nå) og www.live.com? Syns det ser ut som om de to sidene er veldig like... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er det noen gode grunner for å benytte dette? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har fått diverse propaganda både via MSN og mail og av MSN skal bli betalingstjeneste og "sende dette videre til x antall person hvis du vil forhindre det". Som regel tar jeg det for å være BS og ikke tenke no mer over det. Men så leste jeg dette om Live Messenger som skal erstatte MSN. Blir MSN en tjeneste man må betale for? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 100% sikker på at en ikke må betale for msn, verken nå eller i framtida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå