Lafro Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei. Jeg tenkte og statse på en oppgraderingspakke på komplett e.l. Men jeg lurer først på om det er noen bra hovedkort med både PCI Express og AGP. For 3D-korttet jeg har nå er AGP, men jeg regner med at PCI Express kommer til å ta helt over etterhvert. Så, kan jeg få tak i enn pakke med sånn kort? MVH. tHe PiG Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 ja et av as rock sine har Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Blir litt vanskelig å foreslå noe når du ikke forteller hvilken sokkel du skal bruke. ASRock 939Dual-SATA2 har ihvertfall skikkelig støtte for AGP og PCIe. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hvordan minnebrikke hører til dette ASRock 939Dual-SATA2? For nå kjører jeg med noen DDR-DIMM PC3200 Hadde vært bra om jeg kunne brukt disse videre Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Du kan nok bruke de videre. Reduserer muligheten for overklokking med minnet 1:1, men ellers vil det gå helt fint. Har dette hovedkortet selv, og er fornøyd med det. Mangeler fireWire, kun 3 SATA porter, litt kronglete layout, ingen viftestyring, men ellers et bra kort. Endret 3. november 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 pc3200 er vel det som er mest brukt på nforce4 brikkesettet så det kan du fortsatt bruke på det nye hket ja Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Okey. Er det noen andre anbefalinger? Hvordan kan jeg skaffe firewire til kortet? For jeg bruker det nå til min eksterne HDD. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Finnes en del pci kort med firewire: Prisguide ( Firewire/USB ) Et billigere som sikkert også duger :Sunsway/ST Lab PCI FireWire 2+1P Ellers så finnes det vel ikke så mange hovedkort å velge i med både PCI-E og AGP, og med bra ytelse på begge. Endret 3. november 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå