BigJackW Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det har kommet en ny build versjon av msn messenger 7.5. Jeg får ikke til å logge meg på den. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 litt mer informasjon hadde ikkje skadet. kommer det opp noe feilmelding? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) teste, se om det går på denen skole maskinen. EDIT: fungerte ikkje, dataansvarlig her på skoeln har lagt inn "instalasjons sperre" Endret 2. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det har kommet en ny build versjon av msn messenger 7.5. Jeg får ikke til å logge meg på den. 5093466[/snapback] går fint her, nettopp laste den ned fra denne side: http://www.techzonez.com/comments.php?shownews=15612 installasjon gikk uten problemer Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det har kommet en ny build versjon av msn messenger 7.5. 5093466[/snapback] hm, noen som kan teste om det er mulig å skifte proxy med den versjonen (uten å måtte gjøre dette i internet explorer)? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hos meg funker det heeelt fint. Jeg har en gjennom proxy og socks4, og en direkte. Uten problemer. Lastet ned fra msn.com Ja, det går an å endre proxy uten og gå gjennom IE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå