oPeq Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei, jeg liker musikk à la Thin Lizzy, AC DC og Metallica. Så lurer jeg på andre kjente gruppper/artister som jeg bør låne på biblioteket/kjøpe. Jeg har : Led Zeppelin Metallica Thin Lizzy Jimi Hendrix Black Sabbath Iron Maiden The Who The Doors Bee Gees The Beatles The Rolling Stones Turboneger AC DC Guns N' Roses Pink Floyd Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kanskje litt i grenseland, men du bør nok sjekke ut (Eddie) Van Halen, Russel Allen, (Russel) Allen & (Jørn) Lande - The Battle, etc. Om du liker maiden så er vel Edguy, Helloween etc. også noe som kanskje faller i smak. Jeg har hørt bedre band kvalitetsmessig, men de to jeg nevnte der er jo solide, gamle band. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hvis du liker alle bandene du har skrevet opp, vil du nok like Motörhead også Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Ser du liker 70-talls metal/hard rock, i den annledning vil jeg anbefale: Deep Purple Uriah Heep Rush (først og fremst det materialet de lagde på 70-tallet) Judas Priest Endret 2. november 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Deep Purple Uriah Heep Motörhead Iced Earth Annihilator Candlemass Cage Dio Rainbow Judas Priest Manowar Witchcraft Med dei banda du nevnte har jo du grunnlag for å like det meste Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hva med Franz Ferdinand, The Clash og The Sex Pistols? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Random 5: Van halen Ozzy Badlands Mr.Big Megadeth Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tror du vil kunne like Foo Fighters. Og kanskje Therapy? T'Weed Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 The Moody Blues Jethro Tull Hawkwind The Alan Parsons Project Blue Öyster Cult Alice Cooper Nazareth Atomic Rooster Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ikke glem gode gamle Rose Tattoo. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 sjekk ut The Who hør Ramones også! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 sjekk ut The Who 5095180[/snapback] Sett listen? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 sjekk ut The Who 5095180[/snapback] Sett listen? 5095206[/snapback] nei ikke helt... flere tips: Accept David Bowie Frank Zappa Genisis Nirvana The Cramps The Hellacopters ZZ Top Lenke til kommentar
Voltage Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Alice in Chains Pearl Jam The Smashing Pumpkins Velvet Revolver Faith No More Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Bra musikksmak du har oPeq, samme som meg jo Hører på de fleste du nevnte selv. Du bør kanskje føye til Motörhead og Deep purple, og Velvet Revolver Endret 2. november 2005 av makos Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hvis du liker AC/DC og G'N'R, kan du sjekke ut Kiss, ZZ Top og Velvet Revolver. Hvis du liker Metallica kan du sjekke ut Pantera, Damageplan, Mnemic, Susperia, The Haunted, Sodom, Meshuggah og Soilwork. Dersom du også liker det litt tyngre kan du jo prøve Mourning Caress, Arch Enemy, Dark Tranquillity, Canopy, Gates Of Ishtar, In Flames, Omnium Gatherum, Unleashed og Wintersun. Når du nevner Black Sabbath og Iron Maiden vil jeg foreslå Savatage, Masterplan, Jorn, Edguy (Hellfire Club og utover), Falconer og Iced Earth. Evergrey, Angra, Firewind, Kamelot, Pagan's Mind, Helloween, Nocturnal Rites, Symphony X og Sonata Arctica faller nok også i smak. Norther og Kalmah er det også mulig at du vil like. Edit: Huff, jeg glemte helt ZZ Top. Endret 2. november 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hva med Glucifer(?) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Siden vi to har så lik musikksmak, kan jeg alt om dette. (Øverste er mine favorittfavoritter) Clash, The Deep Purple Gary Moore Led Zeppelin Rainbow Thin Lizzy --- AC/DC Black Sabbath Bon Jovi Danzig Dream Theater Guns 'n' Roses Hendrix, Jimi Iron Maiden Kaizers Orchestra Lynyrd Skynyrd Malmsteen, Yngwie Metallica (Alt før Black Album) Opeth Osbourne, Ozzy Pink Floyd Queen Rage Against the Machine Ramones Red Hot Chili Peppers Rush Santana, Carlos Satriani, Joe Sex Pistols Stage Dolls System of a Down TOOL Turboneger Uriah Heep Vai, Steve Van Halen EDIT: Leif! Grandmotherfucker! Endret 2. november 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) ser du liker AC/DC (og masse anna snacs jeg også liker)...da må du sjekke ut et av tidenes norske band: Backstreet Girls...last ned sangenene: Boogie My Life Away Black Boogie Death Rock n´ Roll Endret 2. november 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå