Gå til innhold

Start-baren vises ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ett par andre her de siste dagene som har hatt akkurat samme problem. :dontgetit:

 

Må vel være noe ny slags malware som akkurat har kommet ut. kjør msconfig i kjør og fjern absolutt alt nødvendig under oppstart som du ikke vet hva er. Men pass å, å ikke fjern noen drivere eller lignende.

 

Og så restarter du maskina og ser om startlinja dukker opp. ;)

Lenke til kommentar
Er ett par andre her de siste dagene som har hatt akkurat samme problem. :dontgetit:

 

Må vel være noe ny slags malware som akkurat har kommet ut. kjør msconfig i kjør og fjern absolutt alt nødvendig under oppstart som du ikke vet hva er. Men pass å, å ikke fjern noen drivere eller lignende.

 

Og så restarter du maskina og ser om startlinja dukker opp.  ;)

5093456[/snapback]

Jeg er ikke så helt sikker på det, jeg har det samme problemet med den stasjonære PCen min hjemme. Jeg kommer til å sjekke de siste oppdateringene som har blitt lagt inn, jeg tror heller det er noe muffins der, men er selvfølgelig ikke helt sikker. Dersom jeg starter i Debug mode går det helt fint. Men, det er et par andre ting som bekymrer meg også. Dersom jeg trykker Ctrl+Shift+Esc for å få opp task-manager så gjør den ikke det med en gang, jeg må lirke den frem ved å trykke på strømknappen på PCen en gang først, og så trykke Ctrl+Sift+Esc igjen. Videre, trykker jeg Win+L for å låse workstation, så får jeg ikke låst den opp igjen fordi tekstfeltenen for pålogging er grået ut. Det er noe som er seriøst galt her i hvert fall. Men, nå har jeg ikke tid til å feilsøke, så den får stå av noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...