play`ern Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette hører kansje HEEEEEELT mongo ut Jeg har mista start-linjen min....Det er sikkert mange som sier n00b, men når jeg aldri har gjort det før er det vanskelig! Det er ikke noe start-linje der! HELP! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Er det slik at den kommer når du har pilen der over startlinja? Edit: Denne hadde passet bedre under: Programvare>Windows Endret 2. november 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Nei, den er der ikke i hele tatt! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er ett par andre her de siste dagene som har hatt akkurat samme problem. Må vel være noe ny slags malware som akkurat har kommet ut. kjør msconfig i kjør og fjern absolutt alt nødvendig under oppstart som du ikke vet hva er. Men pass å, å ikke fjern noen drivere eller lignende. Og så restarter du maskina og ser om startlinja dukker opp. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Flyttet fra Off-topic-Annet Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette er en ganske vanlig bug, som jeg også selv har opplevd. Du kan imidlertid enkelt fikse det med et genialt prog som jeg selvfølgelig ikke kan huske hva heter atm... Kan legge ut link her når jeg har greid å lete det opp igjen. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg fant, jeg fant! :!: Her kan du laste det ned. Lenke til kommentar
roac Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er ett par andre her de siste dagene som har hatt akkurat samme problem. Må vel være noe ny slags malware som akkurat har kommet ut. kjør msconfig i kjør og fjern absolutt alt nødvendig under oppstart som du ikke vet hva er. Men pass å, å ikke fjern noen drivere eller lignende. Og så restarter du maskina og ser om startlinja dukker opp. 5093456[/snapback] Jeg er ikke så helt sikker på det, jeg har det samme problemet med den stasjonære PCen min hjemme. Jeg kommer til å sjekke de siste oppdateringene som har blitt lagt inn, jeg tror heller det er noe muffins der, men er selvfølgelig ikke helt sikker. Dersom jeg starter i Debug mode går det helt fint. Men, det er et par andre ting som bekymrer meg også. Dersom jeg trykker Ctrl+Shift+Esc for å få opp task-manager så gjør den ikke det med en gang, jeg må lirke den frem ved å trykke på strømknappen på PCen en gang først, og så trykke Ctrl+Sift+Esc igjen. Videre, trykker jeg Win+L for å låse workstation, så får jeg ikke låst den opp igjen fordi tekstfeltenen for pålogging er grået ut. Det er noe som er seriøst galt her i hvert fall. Men, nå har jeg ikke tid til å feilsøke, så den får stå av noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå