Marvil Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hoi, Har fått tilbud om å kjøpe denne DVD-spilleren til bil for 3700 kroner. Han som selger betalte 4400, og den er åpnet og prøvemontert i bilen hans. Jeg vet forøvrig hvem han som selger er. Han selger fordi lyden ikke var god nok for han, dog han har litt råere anlegg enn meg. Det jeg lurte på var om dette var noe å satse på..? Jeg har som noen sikkert har fått med seg noe dårlig Sony X-Plod-greier som forsterker (500W) og 4 høyttalere koblet i denne, og er ikke all verdens opptatt av lyd. Han har sagt seg villig til å hjelpe å montere spillern, tipper det blir litt jobb siden det er en reciever som må monteres et sted og så trekke kabler derfra til spillern, og fra forsterkern til recieveren. Vil lyden bli dårlig fra en slik spiller, selv om jeg kjører den via en forsterker, eller vil den bli relativt lik slik jeg har det nå, dvs en litt gammel Pioneer-spiller.. Håper på noen kommentarer.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Ingen..? Haster litt igrunn.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er nok verdt å teste ut, ser ikke ut som du vil få store problemer med å få solgt den på f.eks qxl om du ikke er fornøyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå