Marvil Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Tar opp igjen denne tråden jeg.. Stealth har jeg sett i mellomtiden, den var mer eller mindre elendig.. The Bourne Supremacy/Identity har jeg sett en del ganger, liker de filmene jævli godt.. Days of Thunder ligger nå på lista over filmer jeg bør få sett. Driver ligger også på denne lista. Mad Max er iflg IMDB sci-fi/adventure, og slikt ser jeg sjelden.. xXx har jeg sett, xXx2 har jeg liggende her et sted, må få sett den en dag.. The Hire-greiene så ganske stilig ut, hva er det egentlig..? Var ikke mulig å laste dem ned på sidene lenger.. Har ikke sett den originale Gone in 60 Seconds, men har planer om det.. Takk for alle gode forslag hittil, har fått mange gode tips.. Om noen vet om flere, så setter jeg pris på det også.. Mvh Marvil. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hallo folkens dere har jo helt glemt Smokey and the Bandit!! Sjefsfilmer Lenke til kommentar
kjelleren Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Døden kjører porsche (no man's land) http://www.imdb.com/title/tt0093638/ Veldig bra film den gang ihvertfall. Mener å huske at plottet ligner litt på Gone in 60 seconds. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Du vil helst sikkert elske Fanny Och Alexander. Midt i blinken skulle jeg tro. S, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå