Marvil Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hoi, Før noen begynner å flame filmsmaken min, så innrømmer jeg at jeg har litt rar filmsmak, bare slik at det er sagt. Det jeg lurte på, var om det finnes flere filmer ala disse på markedet som jeg bør få med meg..? - The Fast and the Furious - 2 Fast 2 Furious - Torque Det vil altså si, filmer med litt fart, motor, (heite) damer ( ), osv. Regner med dere skjønner tegninga om dere har sett noen av de overnevnte filmene.. Setter pris på forslag. Finner ingen filmer jeg har lyst å se for tiden.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Den gode gamle canonballrun! haha den er konge, fra 70 tallet, men den er heftig! Ellers har du driver og taxi da. Liker filmsmaken din (bortsett fra torque, møkkafilm) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Biker Boyz? Ellers er vel trippleX og oppfølgeren i din gate? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Har sett begge Cannonbal Run-filmene og syns dem er underholdene.. Det samma gjelder Taxi, har sett alle 3, bortsett fra den amerikanske versjonen jeg har sett rundt om. Må få sett den en dag. Driver har jeg ikke sett, fikk inntrykk av at dette var noe Formel 1-greier..? Syns ikke det hørtes helt topp ut, men kanskje verdt en titt. Mener jeg har sett Biker Boyz en gang i tiden, dersom det er en ung mann som til slutt kjører om kapp mot en eldre herre som med vilje gjør at den unge herren vinner..? Triple X funker også fett.. Takker for innspill, setter pris på flere.. @Rasch: Pft, den var genial syns jeg. Damene var tagbare også.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 The Italian Job kanskje, den frå 2003 (har ikkje sett orginalen). Charlize Theron er iallefall grunn nok til å sjå den, pluss den har artige stunts med Mini'er. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Been there done that. Sett originalen også faktisk.. Men dere treffer bra på filmsmaken min vertfall.. Gone in 60 Seconds, The Transporter 1 & 2, osv.. Endret 2. november 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Driver er ikke formel 1 (thanx heaven, formel 1 suger! Bring on street carz and hoes! å kanskje rally ) Ja damene er verdt en titt! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Trur nok Marvil tenker på Driven med S. Stallone. Den er med formel 1-liknande biler. Men frarådes sterkt mot å sjå den, elendig manus. Btw, formel 1 er kult! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nei, formel 1 suger deluxe! Jooiim jooiimmm joiiimmm.. Kjedelig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nei, formel 1 suger deluxe! Jooiim jooiimmm joiiimmm.. Kjedelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 - The Dukes of Hazzard - Rollerball - Death Race 2000 - Ronin Her har du litt bil og litt fart. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Trur nok Marvil tenker på Driven med S. Stallone. Den er med formel 1-liknande biler.Men frarådes sterkt mot å sjå den, elendig manus. Btw, formel 1 er kult! 5093342[/snapback] Den var det jeg tenkte på, ja.. Driver har jeg da ikke sett eller hørt om, så får ta en titt på den. - The Dukes of Hazzard- Rollerball - Death Race 2000 - Ronin Her har du litt bil og litt fart. Takker! Ronin har jeg sett, den er rå. En av de bedre filmene jeg har sett (syns alltid det er like morro når dem kjører Audi S8 og krasjer den litt, så viser de interiøret av en A8 i de scenene).. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Stealth er vel gjerne en sånn film. Det er ikke bilkjøring; Det er en fly-film. Det er nå fra folka bak xXx og Fast - Furious-filmene. EDIT: The Bourne Supremacy har jo en sykt, sykt, syyyykt bra bil-scene. Mer realistisk enn den skal man lete en stund etter (krasjinga i tunellen )! Dene filmen er jo ikke noen bil-film generelt sett, og det er vel ikke med noen skjønne damer som står halvnaken ut hele filmen (slik som i filmer som Torque, osv) for at det skal tjenes ekstra penger. Endret 3. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 "Days of thunder", kanskje ikke helt opp mot dagens standard, men en fin mimre-film fra den tiden jeg fremdeles hadde et snev av respekt for Tom Cruise. Lenke til kommentar
LamaLover Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg likte i allefall filmen "Driven" med Sylvie ( japp Sylvester Stallone).. Hoho Men så er jo jeg litt rar da.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg likte i allefall filmen "Driven" med Sylvie ( japp Sylvester Stallone).. HohoMen så er jo jeg litt rar da.. 5102406[/snapback] What ever floats your boat baby Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Bullitt Mad Max Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 The Dukes of Hazzard xXx xXx, the next level Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 The Hire BMW Films Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Been there done that.Sett originalen også faktisk.. Men dere treffer bra på filmsmaken min vertfall.. Gone in 60 Seconds, The Transporter 1 & 2, osv.. 5093298[/snapback] Har du sett den orginale Gone in 60 seconds også (fra 1974)? Den overgår den nye ganske hardt angående bilkjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå