Navido Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei Jeg er på utkikk etter et ekstern tv-kort som jeg kan bruke til bærbar pc. Bildekvalitet må være topp, helst med fjernkontroll. Pris har ikke så mye å si Noen som kunne anbefale noe skikkelige saker? Takk Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Du kan jo kikke på terratec sine. Det spørs litt om du er ute etter eit PVR kort eller TV-kort. Lenke til kommentar
Navido Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Du kan jo kikke på terratec sine. Det spørs litt om du er ute etter eit PVR kort eller TV-kort. 5093700[/snapback] Hei du takk for svar Hva er forskjellen mellom de to? Jeg har selv en terratec cienergy 600 på min stasjonære som jeg er fornøyd med. Har sett på cienergy 400 for bærbar, duger den like bra? Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Har dessverre ikkje fått testa det (Terratec for USB), men har lest ein del bra om det. Eit TV-kort er laga for tv signaler, eit PVR kort kan ta opp i DVD kvalitet. Så dersom du skal ta opp frå DVD og VHS ville eg ha spandert på meg eit PVR kort. Men dersom det bare er TV signaler du skal sjå på så har det ikkje så mykje å sei. Det er først dersom du skal ta opp. Eit PVR kort har ofte ein mpeg hardware dekoder integrert, noko som er praktisk når ein skal ta opp Har hatt Cinergy 400 for stasjonær, og var kjempe fornøgd med dette. Einaste forskjellen på dette og 600, som eg klarer å finne er Radio delen på 600. Endret 2. november 2005 av smh Lenke til kommentar
Navido Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg er nå på utkikk etter det aller beste Tv-kortet på tanke med bildekvalitet og muligheter. Da mener jeg et eksternt tv-kort til bruk for laptop? Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå