Gå til innhold

Ny bærbar til rundt 6000,-

Gunde^

Anbefalte innlegg

Søsteren min skal ha bærbar pc og vil at jeg skal komme med noen forslag. Prisen skal være på rundt 6000kr og vil bli brukt til office, overføring av bilder og surfing på internett. Ikke nødvendig med noen monsterlaptop med andre ord.

Har sett litt på denne Med en ekstra minnebrikke vil nok den være grei.

Noen som har erfaringer med denne eller har andre forslag? Helst 4:3 format men dette er ikke noe krav

Endret av Gunde^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søsteren min skal ha bærbar pc og vil at jeg skal komme med noen forslag. Prisen skal være på rundt 6000kr og vil bli brukt til office, overføring av bilder og surfing på internett. Ikke nødvendig med noen monsterlaptop med andre ord.

Noen som har erfaringer med denne eller har andre forslag? Helst 4:3 format men dette er ikke noe krav

5093164[/snapback]

Kjøpte en slik Compaq til jobben i forrige uke. Helt grei PC som virker solid og som støyer lite. Man merker at det ikke sitter den raskeste CPU i den men til det bruk du skisserer er den helt OK. En kollega av meg kjøpte en til datteren og hun var veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

5093164[/snapback]

Jeg så på den men ettersom den batteriet gir seg etter to timer synes jeg det ble noe knapt. Men ellers virket det som en meget kurrant maskin

Lenke til kommentar

Jeg vil foreslå Dell Inspiron 2200. Med gjeldende tilbud får du den med 512MB, 60GB disk og DVD brenner til 5271,-. Legg til bedre batteri og trådløst og prisen blir 6084,- inkl frakt. Ser ut til at du også får med en printer på kjøpet.

(Husk å krysse av for billigste garanti, ellers blir det dyrere)

En annen god billigmaskin er Thinkpad R50e til 5995. Med 256MB ekstra minne og frakt blir det omtrent 6400,-.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310743&cks=WYO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...