Guffen- Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tror dette må være no av det værste jeg har sett. Noen som har noen anelse hvor det er mulig å få kjøpt slikt? Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ser ikke noe bilde. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ser ikke noe bilde. 5093317[/snapback] Høyreklikk på "user posted image" og velg "vis bilde" Det der må være noe av det styggeste jeg har sett, noe som gjør det dritkult samtidig :!: Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 datasjappe i Taiwan eller noe sånt? ugghh.. kan ikke tenke meg at noen norske butikker vil synke så lavt at dem prøver å selge noe så grusomt. og den musen, hvordan i all verden er det meningen at man skal kunne bruke den? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Sikkert i USA, eller ett asiatisk land... Det var så stygt at det var heeelt på kanten til å være stilig. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det står på pakken: With moving Eyeballs!! Nå vil jeg også ha :-) Lenke til kommentar
kindings Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Alt det man får bruke ressurser/plast til å lage, noen bør forbi enkelte produsenter å spy ut produkter som i hovedsak er søppel før de forlater fabrikken. Når det er sagt appellerer sikkert dette til _noen_, men kan ikke helt se hvem. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det er var så stygt at det nesten var arti. Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Det er var så stygt at det nesten var arti. 5093463[/snapback] My point exactly! Kunne faktisk tenkt meg å kjøpe et slikt sett om det ikke koster allverden - noe det ikke ser ut som det gjør ihvertfall Skulle så gjerne bare hatt merket eller no, så kunne man jo søkt seg frem. Står jo ved siden av Creative ting, men tviler på at dette er Creative sitt verk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå