Nevnarion Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fått Crash Bandicoot, Spyro the Dragon, noen Final Fantasy-spill og Metal Gear Solid...det hadde vært heftig Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hadde vært utrolig kult med Diablo 2 på PSP da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hadde vært utrolig kult med Diablo 2 på PSP da.. 5136479[/snapback] Fy F***! Det hadde vært kult!! Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har bare ett ønske, Worms+. Det er det beste spillet i worms serien og wide skjermen til psp hadde passet perfekt til dette spillet. Jeg har lurt på om jeg skulle forsøkt med på å få det til å kjøre selv, men er altfor lat og mangler kunskap.. det eneste som måtte implenteres var en mp3spiller i spillet, så hadde det vært up to date. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har bare ett ønske, Worms+. Det er det beste spillet i worms serien og wide skjermen til psp hadde passet perfekt til dette spillet. Jeg har lurt på om jeg skulle forsøkt med på å få det til å kjøre selv, men er altfor lat og mangler kunskap.. det eneste som måtte implenteres var en mp3spiller i spillet, så hadde det vært up to date. 5140674[/snapback] Det kommer et worms spill til PSPen......med god gammeld 2d motor.... ENDELIG Da proof Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Har bare ett ønske, Worms+. Det er det beste spillet i worms serien og wide skjermen til psp hadde passet perfekt til dette spillet. Jeg har lurt på om jeg skulle forsøkt med på å få det til å kjøre selv, men er altfor lat og mangler kunskap.. det eneste som måtte implenteres var en mp3spiller i spillet, så hadde det vært up to date. 5140674[/snapback] Det kommer et worms spill til PSPen......med god gammeld 2d motor.... ENDELIG Da proof 5141720[/snapback] Jupp, men det er med barnslig worms2 grafikk. Jeg liker bedre worms+. EDIT: for de som ikke klarer å vente, er det mulig å emulere SNES. Der Finnes WORMS med den kule, gamle grafikken. Men portingen av PC-versjonen hadde jo sett mye bedre ut da! Endret 12. november 2005 av capy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå