Octavian Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Vel, lurer på og anskaffe en PDA, men har ikke satt meg inn i dette. pris 500 - 4000. helst ikke 4000 hva kan jeg forvente av en pda? hvor burde jeg handle? merker som er verdt og merke seg? gode og dårlige. evt modeller? hørte noe om at man kunne bruke "softphone" på pda, som gjorde at man kunne bruke ip telefoni over den, stemmer dette? funker det? siden jeg kan til nød gå oppover i pris (4000) så er ericson p910i også en mulighet, men er det en pda med mobil innebygd, eller en mobil som fikk pda påtrykt ved en feil? hva er det jeg ikke får ved og betale 1500+- som jeg får ved høyere priser? Så det som jeg SKAL ha. - mulighet for kalender, helst synkronisering med outlook (office) - mulighet for og kunne ta notater osv har egentlig ikke peil på hva jeg kan forvente og hva de kan, så er muig dette er for mye \ tåplig lite. all hjelp tas godt imot. Lenke til kommentar
akerb Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Pass på å få WLAN i det minste (og gjerne bluetooth også). Da kan du synkronisere pda'en uten kabel, og bruke trådløst nett til å sende/motta mail, lese internettsider, høre på nettradio osv. Du er SIKKER på at du ikke vil ha en PDA-telefon altså? Så slipper du to dingser, en i hver lomme? Se på f.eks. I-Mate telefonene (Jam, K-Jam m.fl)... Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 er ikke sikker , men noen som har forslag til hva jeg kan titte på? fikk tips om dell Axim X50 416MHz men har som sagt ikke peil på dette så ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå