Gå til innhold

Skole / litt spill-bærbar

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har tips til skole maskin?

Fant denne på mpx sine sider: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=55792

Har dere noen andre tips? Jeg har kikket på alternativer fra ASUS også.

Jeg hadde tenkt til å installere 512 mb ekstra minne, og syntes prisen ble

upåklagelig.

Ser at skjermkortet antakeligvis ikke er verdens beste, men jeg kommer kun til å installere et par-tre spill (Hitman og et par bilspill).

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

m_h_b anbefaler maskiner som jeg også ville gjort her. 1557 har p-m prosessor, som vel er den beste prosessoren på markedet til bærbare, hva ytelse kontra strømbruk angår. ellers har både 1557 og 1559 (hendholdsvis radeon 9700 samt nvidia go 6600)

skjermkort som er dugbar og som kan brukes til å spille de fleste spill med middels eyecandy. Til veis ende så spørs det bare da hvor mye du er villig til å bruke, men som sagt er 1559 ikke til å forakte, det er en grei laptop du for til en ok pris =)

Lenke til kommentar

Takker for svar! Enn så lenge ser det ut til at valget faller på Acer..

Jeg har så lyst på den brede skjermen.. eller er det bare en teit prioritering?

Prisen på Acer modellen er jo upåklagelig. Jeg snakket med noen fra nettbutikken i dag, og prisen vil bli 8150,- m. 1024 mb minne.. Er det et fårlig kjøp? Gjør jeg noe dumt?

Som sagt; det bli virkelig lite spilling, mest arbeid..

Lenke til kommentar

helt ok pris for en kurant pc, så jeg tror det vil være et greit kjøp.Men det integrerte skjermkortet i den maskinen vil ikke duge til noe særlig annet enn veldig enkle typer spill. Prosessoren er et stort pluss da, Turion 64 Cpuer er kun hakket dårligere enn Intel's P-M baserte prosessorer med hendhold til Ytelse kontra strømbruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...