dan1el Skrevet 1. november 2005 Rapporter Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Hva syntes dere? Endret 1. november 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november 2005 Rapporter Del Skrevet 1. november 2005 Ikke verst... Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 1. november 2005 Rapporter Del Skrevet 1. november 2005 Jeg ser du viser frem v2 av det originale bildet du først hadde på foto.no før i dag - og som andre sa der, så er dette ett meget bra bilde etter at du beskjærte venstre delen av bildet. Flotte farger og ett stilig katteportrett. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2005 Jeg ser du viser frem v2 av det originale bildet du først hadde på foto.no før i dag - og som andre sa der, så er dette ett meget bra bilde etter at du beskjærte venstre delen av bildet. Flotte farger og ett stilig katteportrett. 5092846[/snapback] Tydeligvis ikke bare jeg som snoker rundt der Takk for kommentarer... trenger litt oppmuntring en gang i blant! Har blitt lite fotografi i det siste... forbanna regn. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Veldig fint kattebilde Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Har ikke annet å si enn at det var et veldig pent bilde. Savner kattepusen Lenke til kommentar
synsing Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Veldig fint bilde, supert lys ja. Koselige farger. Legg på en ramme også, for å roe ned grenene som er på vei ut av bildet. Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) det ser ut som katten har et ekstra lem , halen er forøvrig kuttet. Endret 4. november 2005 av prolixin Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 nice.! er det 100% originale farger, ingen PS.? Veldig bra... Hvilket kamera.? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Det er selvsagt behandla i PS... Kameraet er et Nikon D70 og 18-70dx som objektiv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Kjempefint bilde, ja. Utrolig bra utrykk på katten og fine farger på trærne bak som ligner litt på pelsen til katten. Burde kanskje vært litt bredere, at du ser mer ut til høyresiden. Lenke til kommentar
Zoria Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Jeg er sånn som legger ramme på alt ,så en ramme hadde nok gjort seg. Ellers synes jeg at bildet er bra,katten sitter i en veldig fin posisjon..nydelig er den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå