Gå til innhold

Kongen av Queens - En genial serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun som lufter hundene og Arthur.....en nydelig jente!! Hva heter hun i serien? Synes hun skulle fått mere spillerom i serien.  :D

5106650[/snapback]

Hun heter Holly Shumpert i serien, og hennes virklige navn er Nicole Sullivan :)

Lenke til kommentar
"Carrie er tjukk"

5106901[/snapback]

Herregud da, hun er da ikke tjukk. Er det noe galt med former? Ja, hun er større enn hun var, men hallo :) "Er serien bra eller ikke? Nei, Carrie har blitt for tjukk" :no:

5107154[/snapback]

Hihi, du er som Lord Flashheart; "Nursie. I like it firm and fruity. Am I pleased to see you or did I just put a canoe in my pocket? Down, boy, down." :lol:

Lenke til kommentar
Hun som lufter hundene og Arthur.....en nydelig jente!! Hva heter hun i serien? Synes hun skulle fått mere spillerom i serien.  :D

5106650[/snapback]

Hun heter Holly Shumpert i serien, og hennes virklige navn er Nicole Sullivan :)

5107177[/snapback]

hun er også med på MAD-TV

Kongen av Queens er konge ja!!

Digger spesielt faren til Carrie, Arthur. Spiller også faren til George i Seinfeld. Genial fyr det der :thumbup:

Lenke til kommentar
Men en annen ting.....hva har skjedd med nydelige Carrie i de siste episodene?? Synes hun begynner å få noen kilo for mye? Likte ikke det!! :thumbdown:

5092797[/snapback]

Ehh... Du vet hun har vært gravid og født en unge?

Alle, ikke bare mange( som en annen skrev) legger

på seg under et svangerskap. Det kan ta litt tid å slanke

seg 20kg +/-

Forresten, ingen som har reagert på at Doug er overvektig.. :hmm:

Uansett, jeg synes det er en kjempeartig serie. Bare så synd den

blir sendt så sent (TV2). Jeg trenger mye søvn for å overleve

arbeidsdagen ;)

Link til DVD

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Ja man får kjøpt kongen av queens i norge, mange linker her nå. ENESTE PROBLEMET er at det er sone 1, med andre ord har man ikke sonefri dvd spiller hjelper det lite + at noen vil ha norsk tekst og da må man ha en sone2 film.

Tror mange som missforstår: lurer på når denne skal komme på norsk? Jeg tolker det dit at folk lurer på når denne kommer på sone2?

Sone1 funker dessverre ikke for alle :no:

Kan hende at mange ikke bryr seg om tekst eller ikke, men dvd sone1 funker ikke uten videre på en sone2 dvd spiller :wallbash: Fatter ikke hvorfor i h**:realmad:** de skal gjøre det så for**:realmad:** umulig for oss brukere?

Er det rart at filmer og serier er populært å få tak i på den mindre lovlige metoden? Da funker det jo i det minste uansett

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Tror mange som missforstår: lurer på når denne skal komme på norsk? Jeg tolker det dit at folk lurer på når denne kommer på sone2?

Kongen av Queens eksister i sone 2, men uten norsk tekst.

Da forsvinner en del av gleden med å se serien.

Som tidligere nevnt....så populær som denne serien er burde den da for svingende utgis i norsk utgave. Det er det definitivt marked for!!

Lenke til kommentar

Forresten, ingen som har reagert på at Doug er overvektig.. :hmm:

Tror nok de fleste har lagt merke til å Doug har noen kilo for mye. Men det er jo noe av sjarmen med serien, den store kontrasten mellom lekre Carrie og en smule overvektig Doug.

Dette samspillet vil vi har mere av....så nå må Carrie hive seg på trimsykkelen i en fei!

Lenke til kommentar

Kongen av Queens eksister i sone 2, men uten norsk tekst.

Da forsvinner en del av gleden med å se serien.

Som tidligere nevnt....så populær som denne serien er burde den da for svingende utgis i norsk utgave.  Det er det definitivt marked for!!

5136303[/snapback]

Gi meg link til en sone 2 versjon da, for alle linkene som er her er sone 1 :hmm: håper jeg da, ellers er det på tide at jeg skaffer meg briller :blush::cool:

Lenke til kommentar

Gi meg link til en sone 2 versjon da, for alle linkene som er her er sone 1 :hmm: håper jeg da, ellers er det på tide at jeg skaffer meg briller :blush::cool:

5136434[/snapback]

Jeg har ikke link. Men har sett den blant annet på Danmark og i Tyskland. Begge sone 2, men uten norske tekster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...