Sheldon C Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tirsdagskvelden på Tv2 er helt konge. Da er det Doug, Carrie og Arthur som står for underholdningen. Finnes denne geniale serien på Dvd med sone 2 norsk tekst? I så tilfelle hadde jeg vært takknemlig for en link. Men en annen ting.....hva har skjedd med nydelige Carrie i de siste episodene?? Synes hun begynner å få noen kilo for mye? Likte ikke det!! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Sånt skjer dessverre med for mange damer. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tror hu har fått en unge og da mest sansynelig ikke mista det lille ekstra som følger med... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Men en annen ting.....hva har skjedd med nydelige Carrie i de siste episodene?? Synes hun begynner å få noen kilo for mye? Likte ikke det!! Leah Remini var gravid litt tidligere og da la hun på seg litt... Hun var tydelig gravid i et par episoder også selv om de skjulte det så godt som mulig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Største grunnen til å se på Kongen av Queens: Lou Ferrigno Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 KoQ er rett og slett genialt.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kongen er knall! Sjekk ut Kevin James på Comedy Central og, artig fyr. Jerry Stiller er bare genial i den serien. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Så episoden som gikk i går kveld, en utroooolig bra episode! Burt Reynolds, den virkelige kongen, var jo guest! Det er noen episoder som ikke er sååå artige, men den i går likte jeg veldig godt. Generelt sett synes jeg det er en fryd for øynene mine å se King Of Queens. Arthur er genial! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kongen av Queens er genialt! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Syns det er ganske skøy. Kongen selv minner meg veldig om min gamleste bror. :!: Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Syns det er ganske skøy.Kongen selv minner meg veldig om min gamleste bror. :!: 5100286[/snapback] Eldste* frøken Hanne... Men serien er super ja, en av de morsomste serien som fins for tiden Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kongen av queens er gøy ja. Men syntes karakterene mangler litt sjel.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Nå som Carrie har lagt på seg betydelig må man søke etter nye frukter. Hun som lufter hundene og Arthur.....en nydelig jente!! Hva heter hun i serien? Synes hun skulle fått mere spillerom i serien. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Lagt på seg har hun ikke akkurat. Hun er gravid. Lenke til kommentar
kubez Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Serien viser jo bare at det er håp for halvfeite latsabber som meg selv.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Lagt på seg har hun ikke akkurat. Hun er gravid. Hun VAR gravid. I forhold til episodene som går på TV2 nå. Mange kvinner legger på seg under svangerskap og dette forsvinner ikke av seg selv etter fødselen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Joda, selvfølgelig. Nå (i de episodene som går i USA) er hun vel ikke gravid. Det er ikke disse episodene jeg mener, men de som går på TV2 nå, hvor hun har begynt å lagt på seg. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Joda, selvfølgelig. Nå (i de episodene som går i USA) er hun vel ikke gravid. Det er ikke disse episodene jeg mener, men de som går på TV2 nå, hvor hun har begynt å lagt på seg. Som jeg allerede skrev, hun er ikke gravid lenger i de episodene som går på TV2 nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Å ja. Fikk det for meg at du sa hun var gravid i episodene som gikk i på TV2, jeg. Men jeg trodde at hun var gravid NÅ, jeg. Jaja, jeg tar nok feil. Så hun har ingen planer om å fjerne valpefettet? (hun er jo også temmelig lumpy i USA-episodene også) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Så hun har ingen planer om å fjerne valpefettet? (hun er jo også temmelig lumpy i USA-episodene også) 5106901[/snapback] Fød en unge så kan vi se hvor lang tid det tar før du blir kvitt _valpefettet_. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå