Gå til innhold

Kongen av Queens - En genial serie

Anbefalte innlegg

Tirsdagskvelden på Tv2 er helt konge. Da er det Doug, Carrie og Arthur som står for underholdningen.

Finnes denne geniale serien på Dvd med sone 2 norsk tekst? I så tilfelle hadde jeg vært takknemlig for en link.

Men en annen ting.....hva har skjedd med nydelige Carrie i de siste episodene?? Synes hun begynner å få noen kilo for mye? Likte ikke det!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men en annen ting.....hva har skjedd med nydelige Carrie i de siste episodene?? Synes hun begynner å få noen kilo for mye? Likte ikke det!! :thumbdown:

Leah Remini var gravid litt tidligere og da la hun på seg litt... Hun var tydelig gravid i et par episoder også selv om de skjulte det så godt som mulig.

Lenke til kommentar

Så episoden som gikk i går kveld, en utroooolig bra episode!

Burt Reynolds, den virkelige kongen, var jo guest! :lol:

Det er noen episoder som ikke er sååå artige, men den i går likte jeg veldig godt. Generelt sett synes jeg det er en fryd for øynene mine å se King Of Queens.

Arthur er genial! :D

Lenke til kommentar
Joda, selvfølgelig. Nå (i de episodene som går i USA) er hun vel ikke gravid. Det er ikke disse episodene jeg mener, men de som går på TV2 nå, hvor hun har begynt å lagt på seg.

Som jeg allerede skrev, hun er ikke gravid lenger i de episodene som går på TV2 nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...