olav89 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg har kjøpt med en Freecom Classic Ekstern harddisk med usb2 og nettverk. Jeg skal bruke den til min nye Apple iBook G4, men da må den være FAT32. Nå er den NTFS. Det går ikke ann å formatere ved å høyreklikke på den, og når jeg bruker partition magic, får jeg opp en melding om at det er en evaluation version... Hva skal jeg gjøre / bruke? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Finne deg et nytt program som kan formatere eller kjøpe Partition Magic Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det er litt enklere enn som så. På en windows XP maskin, høyreklikk på min datamaskin velg behandle. Velg disk behandling, der ser du USB-disken. Høyreklikk på partisjonen som er der, velg slett partisjon. Gjenta og velg lag ny partisjon. Velg FAT32, og formater. OBS: alle data som er på disken blir slettet. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kobl den til macen din og bruk disk utility som ligger under utilities. Lenke til kommentar
olav89 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Det er litt enklere enn som så. På en windows XP maskin, høyreklikk på min datamaskin velg behandle. Velg disk behandling, der ser du USB-disken. Høyreklikk på partisjonen som er der, velg slett partisjon. Gjenta og velg lag ny partisjon. Velg FAT32, og formater. OBS: alle data som er på disken blir slettet. 5093655[/snapback] Det går ikke ann å velge noe annet enn NTFS der, det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå