joapp Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jag har problem med min skjerm. Pc starter normalt, och i ca 3 sekunder får jag bild. Sen slocknar skjermen och lampan blinkar orange som om den inte får någon input. Skjermkortet är helt nytt. Kan det vara felaktigt satt i? Då borde jag väl inte få någon bild i början ens? Ska pröva med annan skjerm och skjermkabel i morgon, men om någon varit med om liknande och har en god lösning så är jag väldigt tacksam! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kva slags skjermkort gjeld det? Har du satt i strømkabelen? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvis du får bilde på skjermen så er jo det et tegn på at den fungerer. Samme med skjermkortet. Men jeg ville egentlig trodd at det var noe galt med skjermkortet. Har du noe annet kort du kan prøve med og se om det fungerer? Hvis ikke så er det du sa bra, å prøve med en annen skjerm. Lenke til kommentar
joapp Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Kva slags skjermkort gjeld det? Har du satt i strømkabelen? 5092500[/snapback] Det är ett geforce 4 ti 4800se. Alla kabler är i. Lenke til kommentar
joapp Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Hvis du får bilde på skjermen så er jo det et tegn på at den fungerer. Samme med skjermkortet. Men jeg ville egentlig trodd at det var noe galt med skjermkortet. Har du noe annet kort du kan prøve med og se om det fungerer? Hvis ikke så er det du sa bra, å prøve med en annen skjerm. 5092501[/snapback] Skjermkortet är helt nytt, fick det från psdata på garantin på mitt gamla. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det er jo mulig at det er defekt. Det kan du jo ikke utelukke. Best å sjekke i tilfelle så du er sikker på at det ikke er det som er problemet. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Blir det brukt flatskjerm på dette ? Hadde selv en Benq flatskjerm som kostet mange kronestykker som eg rett og slett slet med at skjermen ikke ville holde seg på. Bruker vanlig CRT i dens plass uten problemer. Denne flatskjermen ble prøvd på 3 forskjellige skjermkort bruker denne skjermen i dag i stua ved annlegget og har kjøpt med en dingseboms som omgjør video/svideo signaler om til VGA og denne skjermen fungerer der i beste vellgående.. om det er noen trøst... jeg har pr dags dato ikke funnet uthva som er feil her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå