Kakofoni Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, hva er fordelen med å ha få ikoner, dingser på skrivebordet? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg bruker nesten aldri ikonene på skrivebordet, for de er stort sett dekket av vinduer. En gang i blant dukker det opp en wizard og rydder opp. Akurat nå er det 8 stykker der... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Ja, men har hørt det går kjappere, o.l.? Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det er jo mer oversiktlig. Jeg for min del bruker programmerte knapper på tastaturet til programmer i stedet for Start-meny eller deskop. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har ca. 20 ikoner på skrivebordet. For det meste veldig ofte brukte program og mapper så jeg lett kan finne fram. Tviler sterkt på at det går så mye kjappere til færre ikoner du har. Bruker det aktivt visst jeg driver med nedlastningsprosjekt Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 En burde ikke ha mer enn de en bruker ofte, blir det for mange så blir det fort uoversiktlig. Har sett skrekk eksempler med de som har alt fra linker til alle sine wordfiler til gudene veit hva...... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Alt som ligger på skrivebordet blir cachet i minne. Derfor er det lite lurt å lagre DVD-iso der Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 tro det eller ei, men jeg blir seksuelt tent av få ikoner på skrivebordet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 har programmer jeg bruker ofte på Quick Launch.... på den måten kan jeg ha ryddig desktop.... har to 19" skjermer da.. så bør vel egentlig ha plass nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå