D3nnis Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg må ha ny strømforsyner !;P Den gamle er ikke helt stabil, men jeg har gaffan med teip så den funker helt greit nå, men uansett ikke helt stabil. så derfor tenkte jeg kanskje kunne fått noen tips her! har noen linker her som jeg har tenkt på, men hvem av dem får jeg mest for penga ;P 1:Mist 2:Mist 3:Fortron 4:tagan1 5:tagan2 Noen andre alternativer kom med deg! Takker for alle aternativer/svar jeg får Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Hva med å poste dette i psu delen *edit: innleget ditt er rapportert Har selv en mist som jeg er svært fornøyd med Endret 1. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
T2 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 MIST 500 Watt er helt konge og nesten lydløs. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Klikka_bZerk:Hva med å poste dette i psu delen hmm viste det dessvere ikke sorry dude :/ Mist500W er en fav ja ;P hmm ;P Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Enermax dei er veldigt stille, finner dei på mpx vist eg ikkje tar feil Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Alle psuene du linker til er kvalitets psuer, som holder høy standard. Skulle jeg valgt en av dem ville det enten blitt Mist 500W evnt F/S Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har selv en 680watt thermaltake som jeg liker veldig godt. Ser noen klager over støy, men om man har 8 vifter i maskina så er det ikke merkbart. Psu'en driver nå: AMD 3700+ San Diego 7 disker 1x 7800GTX Alt går stabilt som fjell Vil nå mene at denne psu'en er billig Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 I vurderingen kommer du ikke utenom denne :OCZ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har selv en 680watt thermaltake som jeg liker veldig godt. Ser noen klager over støy, men om man har 8 vifter i maskina så er det ikke merkbart. Psu'en driver nå: AMD 3700+ San Diego 7 disker 1x 7800GTX Alt går stabilt som fjell Vil nå mene at denne psu'en er billig 5092605[/snapback] Den koster 1.035 på shg.no . Du kan jo modde den med noen fler vifter som du setter på 5 eller 7 v Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Flyttes fra kjøp/salg til PSU-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå