JaRu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Bruker Windows 2000 SP3 med IE6. Er det mulig å tømme all informasjon som ligger i adressefeltet. Har tømt logg, slettet midlertidige filer, brukt ccCleaner, men adressene dukker hele tiden opp når jeg starter å taste en ny adresse. Det begynner å bli ganske mange adresser i listen, så dette begynner å irritere meg. Hvordan sletter jeg dem? mvh JaRu Lenke til kommentar
smh Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Høyreklikk Windows Start-menyen, og velg Egenskaper. Trykk deretter på Tilpass -> Avansert, og deretter på "Slett liste" under "Nylig brukte dokumenter" Utrulig men sant, så forsvinner lista då Lenke til kommentar
JaRu Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Fixet biffen selv. Søkte etter filer som inneholdt en av strengene som stod i listen, og fant dermed fant til 2 index.dat filer lokale innstillinger\logg\history.ie5 og lokale innstillinger\temporary internet files. Klarte ikke å slette disse filene når jeg var pålogget som meg selv. Men fixet biffen med å logge på som administrator. mvh JaRu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå