Gå til innhold

Call Of Duty 2, hva synes du


Anbefalte innlegg

Det var utrolig stor forskjell!

 

OT: Er det noen som helst sjanse for at jeg, med 9800pro, 3200+ og 1gig ram kan kjøre dx9 med akseptabel fps? :hmm:  :cry:

5114574[/snapback]

Hmm, jeg vet ikke helt.. Hvis du ser på specsene mine. Så kjører jeg på 1280x 768 med alt av AA, AF og all slik dritt.. :p Synes egentlig FPS'en min er litt for lav, hvis du tenker på forskjellen med DX9..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har fått litt problemer, jeg spilte til Pont du Hoc (eller hva det nå heter) i en økt, så klikka det og jeg måtte restarte maskinen. Men når jeg nå går inn i spillet og velger "mission select" får jeg bare opp første mission.

 

Jeg har sjekket savene mine, og de er der alle sammen. I tilleg har jeg valgt profilen min manuelt. Hva kan jeg gjøre?

 

Er det noen som kan laste opp et savegame på Pont du Hoc?

 

Takker for all respons :)

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

COD2 er helt sinnsykt bra.

 

har ikke testa SP da jeg aldri spiller SP, men MP er helt utrolig bra, selvom det fins ting som kan fikses på, som f.eks ppsh'en treffsikkerhet, få opp recoilen... sånne ting...

 

CAL CyberAthlete Amateur League ( www.caleague.com ) skal nå ha en europa divisjon.

 

Jeg har selv spilt i CAL i 2-3 år nå, på ett amerikansk lag, og det er en meget bra turnering, der de skiller de beste fra de normale, og lager flere divisjoner over en sesong, veldig morsomt :D

 

Så, anbefaler dere å signe opp lag i CAL

 

Ch0ng//TM aka Menace//TM out :p

Lenke til kommentar

Nå starter jeg å bli helt klin kokos her..

 

Er det meninga at spillet skal kunne greies på den vanskligste graden? Jeg kommer meg på død og live ikke av flekken på "Hill 400" (som forøvrig er den beste banen etter min mening). Har fått den klokka, Reinforcments arriving in: 5 minutes. Men tyskere blir bare rett og slett for hardcore de siste 50 sekundene. Har prøvd ca alt.. Blir gal :(

 

Så.. Må vel bare starte å spille mer 8)

Lenke til kommentar

har hatt samme problem med COD:UO .. da var problemet at ISP'en min ikke klarte å connecte til COD Master Server... og hvis de ikke får kontakt, så fortsetter de å prøve i en god stund... dette gjør at spillet bruker døds lang tid på å starte... hør med ISP'en din om de har lagt ned restriksjoner på deg i det siste...

Lenke til kommentar
Har spilt demoen en stund nå, og har spilt utrolig mye CoD 1! Men får CoD 2 i morra! Gleder meg!! :D

5122615[/snapback]

 

Der du pokker meg god grunn til, MP rocker villman akkurat som COD skal gjøre. SP er det heller ikkje mye å sette fingen på, bortsett fra det den er _litt_ kort ;)

Lenke til kommentar

For meg virker det som om COD ikke er så populært i Norge.

 

Jeg har spilt en del turneringer i USA, altså, Amerikanske Turneringer, og der borte er COD bare litt mindre enn CS.

 

Her er jo CS det store og det beste, noe jeg syns er rart.

 

I COD kan du spille S&D, noe som ligner mye på vanlig CS ( Husker ikke hva game typen heter, men dere skjønner) .

 

COD har mye bedre grafikk, og er pent å se på selvom du ikke kan kjøre de grommeste oppløsningene.

 

COD er mye mer realistisk, selvom det skal nevnes at i COD 2, så ble det litt lettere å få headshots, og recoilen var litt for liten, men likevel så er det ikke så ille som ''BOOM , Headshot AWP ownAge!1oneoneone LAWL'' ,.... hvis du skjønner...

 

Overall, så syns jeg bare COD er ett så utrolig mye bedre spill en CS.

 

Måtte bare få det ut

Lenke til kommentar

Høres ut som et bra spill dette, utifra hva dere sier:). Men er det vært å kjøpe spillet når en "kun" klarer å kjøre på dx7? Bare et spørsmål, noen vi kanskje kalle dette for masing fra min side :ermm:. Begynner å tvile på om det er verdt det da jeg så hvilke gedigene forskjeller det var på dx7 og dx9 :hrm: . Noen synspunkter fra "dx7-brukere", bitte? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...