Gå til innhold

Call Of Duty 2, hva synes du


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller kun MP, SP blir altfor lineært for meg. Kan ikke si at jeg er så veldig imponert over de ulike 'maps' i MP. De har kjørt gjenbruk av noen, eks. Carentan og Railyard. Bare laget noen snarveier og slengt inn noen tanks, etc. De kunne fint ha inkl. de gamle, men kun som et tillegg til nye. Og, hvor i h**vete er løpe-knappen. Latterlig å fjerne den. Ser også ut som at har gjort noen endringer på våpnene, eks. er det mindre rekyl på Bar og MP44.

 

Må si at jeg foretrekker CoD:UO. Større variasjon av 'maps' og gameplay. Dessuten må jeg kjøre spillet i DirectX7, så grafikken er ikke noe å rope hurra for heller. Blir kanskje bedre med noen oppdateringer :hmm:

Lenke til kommentar

Fælt så negativ du var da? Selvfølgelig er ikkje grafikken noe å rope hurra for i directx 7.0 :roll: Bruker faktisk den i MP, må ha høg FSP hheile tia vettu :thumbup:

 

EDIT: Syns forsåvidt tanks oppdragene var litt tafatte ;) Men godt med litt variasjon, for all del.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er grafikken dx7 bra nok. :hmm: Jeg synes det, men jeg har ikke prøvd dx9. Er grafikken så dårlig i dx7 som dere sier? Den er vel bedre enn cod1? :ermm:

5114121[/snapback]

 

For å sid et sånn, eg bruker Dx7 når spller MP, og den holder masse for min del :D Men ja det ser litt tamt ut i fohold til Dx9, men det sier jo sg sjøl.

Lenke til kommentar
Tok noen kjappe bilder fra ett MP map, kan legge til flere seinere. Alt på det høgeste i tillegg til 4xAA og 16xAF Hig quality settings i nvidia driverene

 

Jo det er egentlig ganske stor forskjell. Faktisk er forskjellen enda større på maps med skumring/solnedgang, regn osv. Jeg justerte ned oppløsningen litt så jeg kunne få med meg alle godsakene. Hater å gå glipp av eye candy i singelplayer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...